一廂情願

閱讀時間約 1 分鐘

有啲我以為好好嘅朋友關係,原來都好單方面。嗰啲有事揾你幫忙後,講到我係佢哋最好嘅朋友,咩只有我傾得埋之類嘅說話,只有我咁蠢相信咗。

有個朋友我私底下叫佢做惡婆,佢嘅脾氣可以喺街鬥朋友。有次喺間商店,佢睇中左個銀包,我見好靚又抵就跟住買左個,然後同佢講笑話每次同佢行街攪到我都買嘢,佢突然就發脾氣話我賴佢,我心平氣和問佢做乜咁大反應,我平時都係咁同家姐哋講笑,佢話我已係第二次咁講唔覺得我係講笑,喺啲 sales 面前鬧我。

佢有病喺度抗癌時,我幾次放工買埋外賣送佢屋企,每次都要坐返的士過海返屋企。買埋假髮tum 佢開心。但佢對我呢?我阿媽走左,花圈問候乜都無,當時接近佢生日佢仲要我出嚟同班朋友哋一齊幫佢慶祝。

有次佢又發脾氣我無再揾佢,過左一年佢若無其事揾我,之後脾氣收斂左嘅,大家亦少見好多。但每次見都要就佢過海。

早排佢返完加拿大差不多一年,一月返嚟後決定年中正式移民去加拿大。以為佢會第一時間約我,等左兩個月先見,佢話好忙其實佢見哂其他朋友,仲要就佢上佢屋企見等佢可一路繼續執屋,話順便比啲手袋我,原來靚嘅袋佢已留哂比第二啲朋友,剩返有brand 兩個都一陣發霉味,其他人哋織比佢嘅袋佢又唔想對唔住人掉就夾硬塞比我要。上佢度前又要幫佢約佢朋友攞嘢,又要買定佢第二日早餐,又要買咖啡,阿四咁撲上去。

識左咁多年,我已盡左我做朋友責任,其實朋友有乜責任可言。我嘅付出佢係睇到,就係咁佢更變本加厲利用我,我本身都有問題去縱容佢,我可以 say no.不過都唔遲嘅。之前覺得佢有病唔理佢好似好衰,講到底都係為自己感覺良好,認為咁我係一個好人。其實咩叫好人?好人做比人睇,定為自己好過,定真心為人?

有同樣遭遇嘅人我建議睇一本書叫自私的藝術。



    2會員
    51內容數
    😁😡🥺🤪 喜怒哀樂
    留言0
    查看全部
    發表第一個留言支持創作者!
    阿四的沙龍 的其他內容
    欺人太甚
    閱讀時間約 1 分鐘
    放棄
    閱讀時間約 1 分鐘
    點解要自動送上門比人奚落
    閱讀時間約 1 分鐘
    計分制
    閱讀時間約 1 分鐘
    見證鳥寶生命離開
    閱讀時間約 1 分鐘
    計分制度
    閱讀時間約 1 分鐘
    你可能也想看
    創作者要怎麼好好休息 + 避免工作過量?《黑貓創作報#4》午安,最近累不累? 這篇不是虛假的關心。而是《黑貓創作報》發行以來可能最重要的一篇。 是的,我們這篇講怎麼補充能量,也就是怎麼休息。
    Thumbnail
    avatar
    黑貓老師
    2024-06-29
    一廂情願〈一廂情願〉 警告:此作品請單純鑑賞,不需複製其中的情緒與模式並作用於他者身上,謝謝。
    avatar
    Tingku Tjarungan
    2023-11-22
    一廂情願的全球化與其黑暗面- 深讀《Crack Up Capitalism》- 戰情室研究室#21在本月要介紹的這本新書《Crack-Up Capitalism》 中,名中生代歷史學家Slobodian Quinn從另一個很特別的角度來看全球化:一群激進右派自由意志論者(Libertarians) 如何想透過打造低稅率、低監管、高補貼的特區來規避政府的干涉和“民主政治“的限制...
    Thumbnail
    avatar
    趙君朔
    2023-09-08
    濟弱扶傾或一廂情願最近聽的節目提到: 「有些人認爲花錢請非裔人士拍影片表演祝壽是一種剝削,因為他們真正分到的收益很少,但是可能沒有想過如果沒有這份收入,他們有可能什麼都沒有。」 每一件事情都是一體兩面。 以台灣的半導體產業來說,因為台灣人的服從性跟韌性可以配合加班文化,才能造就晶圓代工盛世…
    Thumbnail
    avatar
    Mr. Colin
    2023-08-10
    日作/ 廂願(一廂情願)抬頭望著天空,原來我們沒有在一起,一切的都是我的幻想,也許是我想太多,愛你太多。
    Thumbnail
    avatar
    羽昊/ 日青總編
    2023-01-30
    甩脫你對資訊分析的一廂情願:《資訊》、《數據為王》「大數據像未成年性愛:人人湊熱鬧、沒人懂門道;人人以為別人在幹,搞得人人都說自己在幹。」在大數據開始對一般私部門使用者釋出時,這句話是最流行的笑話,至今不輟。
    Thumbnail
    avatar
    麟左馬
    2021-08-07
    一廂情願「真是太苦太濃」!
    Thumbnail
    avatar
    30女子好生活
    2021-03-22
    投資聊聊:少一點一廂情願的預測...ETF請抱緊處理,不到終點絕不下車。剛好昨天在寫投資迷思-現在可以進場嗎?買到高點怎麼辦?何時是進場的最佳時機?台灣時間6/5晚上,美股道瓊大漲3%。 回頭看自己4/9的加碼,當天應該要加碼更多才對 哈哈哈哈 但市場就是這樣~~ 就是因為無法預測,才需要買進持有 就是因為無法預測,才需要定期定額 就是因為無法預測,才需要資產配置
    Thumbnail
    avatar
    許弘德
    2020-06-06
    給別人需要的 而不是你一廂情願想要給的我只聽見他的努力他為愛付出的各種忍讓委屈 確實 很多點我聽了也替他覺得心疼心累 但對方要的是什麼 你知道嗎?
    Thumbnail
    avatar
    eva.alien
    2019-12-17
    是時候結束一廂情願了不想再玩我丟妳接的遊戲了,相信總有一天會找到跟我玩傳接球的人。
    avatar
    小藍 (Keeper)
    2019-11-22