22.04.2024 ⽜津|古色古香的大學城

閱讀時間約 3 分鐘
raw-image

出發去英國之前,睇過之前係英國工作假期嘅台灣⼈寫嘅blog,寫低左幾個由倫敦出發⼀⽇遊嘅城市,等到時返⼯weekend放假去呢啲地⽅玩。嚟到⼤約⼀星期,⼯作就未搵到啦,⽽住宿就決定左,所以就襯呢個空檔,出及發去第⼆個城市⾏⼀趟。

「為何英國自由行第一站是⽜津?」

選擇⽜津就有兩個原因的。第⼀個原因就距離我居住的地⽅接近,由我居住喺⻄倫敦嘅Ealing,搭火⾞去⽜津只須⼀個小時多少少,雖然途中都要轉兩次⾞,但係每次轉⾞嘅等候時間都係好短,所以都算無縫轉⾞。⽽我⽤嘅鐵路卡仲可以喺非繁忙時段有33%嘅優惠,所以我⾒到有空閒時間就⼆話不說買咗⾞⾶去⽜津啦。

第⼆個原因就係由細細個就聽過⽜津⼤學,我就冇本事去⽜津⼤學度讀啦,但係我都想睇吓呢間⼤學同社區融入埋⼀⿑係到底咩⼀回事。

「旅行是段與自己獨處的時光」

raw-image

去到⽜津當⽇,⼀直都落住⽑⽑細雨。我已經比平時喺倫敦着多咗衫,但都覺得唔夠暖。落咗火⾞後,沿着⼤街⾏去Oxford嘅市中⼼,就覺得成個城市嘅建築同埋氣氛相比係倫敦好唔同。倫敦的建築英式得來帶點Modern,而去到Oxford就覺得佢哋嘅建築顏⾊都好⼀致,都係淺啡帶點米⾊嘅建築。⽜津唔同嘅學院就穿插喺市內唔同嘅地⽅入⾯。其實究竟有咗校園之後,先發展其他商業嘢,還是本來佢就係咁樣規劃。對我呢⼀個由香港嚟嘅⼈就覺得好新奇,以我認知通常校園都係獨立出嚟,附近好少商業嘅嘢。

沿路都⾒到好多着住Oxford唔同學院⼤褸嘅學⽣,佢哋嘅種族都係來⾃五湖四海,我有⾒到⽩⼈、⿊⼈、華⼈,印度⼈等等。我諗呢個地⽅都可以引證到英國係⼀個多種族,多⽂化嘅國家。

raw-image

第⼀站我就去咗Covered Market覓食,Market入邊有林林總總嘅舖頭,有傳統嘅炸⿂薯條,有兩餸飯嘅泰國餐,甚⾄有⼀啲中式嘅茶餐廳,我諗就係呢度咩國籍嘅⼈都有,所以就有唔同種類嘅舖頭。但正值午飯嘅時間,所以市場入邊都非常多⼈,我⾒到每間舖頭都⼤排長龍,所以我都係最後出返⼤街簡單食咗個咖喱雞扒飯作罷。

raw-image

食完午飯,就沿着⼤路向前⾏,⾏咗去Christ Church,呢個教堂係著名電影哈利波特嘅其中⼀個拍攝嘅場地,但我冇預先買咗⾨票,當⽇去到現場所有⾨票已經售罄啦,只好喺⾨外到此⼀遊。

raw-image

然後我就去咗⼤學城嘅另外⼀邊,去睇著名嘅圖書館同埋嘆息橋。沿路⾒到唔同嘅建築都令我⼤開眼界,由細到⼤都喺城市入邊居住,都冇⾒過類似咁有歷史嘅建築,⽽呢啲建築唔係淨係保育咗好似⼤館⼀棟咁樣,⽽係成區都係有保育,中間你唔會⾒到⼀啲有違和感嘅建築。

raw-image

最後就去咗National Museum,入到去就好似回顧返細個學過嘅常識同埋科學。由⼤氣層的組成,去到火⼭的形成,甚⾄展出唔同⽣物嘅標本,例如恐龍,鯨⿂等等。

⽜津作為我英國四圍遊嘅第⼀個地⽅,都係⼀個唔錯嘅選擇,⼀嚟交通⽅便,⼆黎⼜可以等我感受下英國唔同城市嘅獨特之處。如果你哋有機會嚟英國倫敦玩,⽜津的確係值得花半⽇嘅時間過嚟⼀遊。

    4會員
    6內容數
    留言0
    查看全部
    發表第一個留言支持創作者!
    丹尼四圍遊 的其他內容
    你可能也想看
    02.04.2024 課堂內容名詞概論 frieren
    Thumbnail
    avatar
    正負德文課
    2024-03-30
    avatar
    正負德文課
    2024-03-29
    26.03.2024 課堂內容德文,名詞詞彙,圖片取自搜尋引擎
    avatar
    正負德文課
    2024-03-24
    牛津。他有聽過這個地方,「是……牛隻交易中心嗎?心存敬畏的沉默似乎是此刻唯一恰當的回應。勒維教授傷感地盯著那幅畫,羅賓也跟著看畫,但還是忍不住側眼偷瞄教授。他眼裡的溫柔和渴望讓羅賓大吃一驚。在他認識勒維教授的短短時間裡,羅賓從未看過他對任何事物表現出這樣的情感。
    Thumbnail
    avatar
    臉譜出版
    2023-08-02
    20.04.2023多日睡得不好,又去身心科拿藥,在心理師的提醒下,再度提起筆......
    Thumbnail
    avatar
    嘗試降落
    2023-04-23
    牛津2022年度代表詞~Goblin Mode「Goblin Mode」,經超過30萬人投票,以得票率93%打敗「Metaverse」和「#IStandWith」,成為牛津字典2022年度代表詞,自己感覺十分有趣。地球經歷世紀疫症後,人類再次醒悟過來,體會返璞歸真的生活,尋回最真實的自己。
    Thumbnail
    avatar
    無言有感
    2022-12-19
    牛津與藥廠合作疫苗 抗疫見效根據醫學期刊刺胳針(The Lancet)在周一(20日)釋出最新的臨床試驗數據顯示,英國牛津大學與藥廠巨擘阿斯利康(AstraZeneca)合作研發出的潛在新冠肺炎疫苗,能使人體產生強力的免疫反應。
    Thumbnail
    avatar
    Iron Cattle
    2020-07-21
    牛津大學 社會企業線上課程申請對於一般上班族或創業者而言,對於在短期內規劃出國進修,幾乎是不可能的任務,在這全球化的時代,線上課程就成為一個務實的替代選項。本篇推薦牛津大學的社會企業線上課程,為期10週,在家就有機會邁向英國頂尖大學之路! 
    avatar
    Ray Hung
    2019-06-13
    牛津道 蘭開夏道以南 我的記憶與電影牛津道,環境寧靜,周邊格局懷舊雅緻,沒有金玉堆砌的浮誇,那沉實中見品味的氛圍,是影視作品和廣告的絕佳取景地。街道南端是一條學校村,我的中學階段就在這裡度過,所以牛津道對我來說並不只電影的回憶。
    Thumbnail
    avatar
    王冠豪
    2018-09-01