44. Dilip的休假安排

2017/12/30閱讀時間約 2 分鐘

Dilip是我在Manali第一晚的房客,他是一位在邦加羅爾工作的工程師,趁著休假跑到這租台機車騎去拉達克再騎回來,或許因為連日的趕路讓他有些疲累,我們簡單聊個天後他就上床睡覺,當時的聊天內容我沒有太多的印象,只記得他不斷要求我一定要去拉達克看看,而我正打算前往。

 

 

他在我的筆記本上寫到

 

 

I'm born India near to city of Nepal. My opinion about India is like this: India is country of diverse group of people trying to live together. Sometime this bring best and worst in us. People might have heard about riots between two communities country 100th death. There kind of things sadden all of us and we try to minimize these kind of incident. India were ruled by British and explored for it resources. British left India poor and in worst. India tried and got so much success in developing the economy but still lot of people left behind uneducated and poor. India still do lot of thing for these people and for their development so they can contribute to India economy and not being the liabilities for rest of the tax payer.

 

 

    Darren Cheng
    Darren Cheng
    Darren是我爸給我的名字,不是英文老師取的。台北是我媽生下我的地方。成癮於記錄事情,相機也好文字也罷,一直相信著把生命丟到路上,就會看見它原本的樣子,喜歡在生活旅行也在旅行中生活。現在的我正找回人生的主導權,在一段注定有結尾的旅程中,過一個80歲後依舊有著無數故事可說的人生。 好吧簡單來說,我喜歡閱讀寫字、攝影旅行、瘋狂做自己。
    留言0
    查看全部
    發表第一個留言支持創作者!