爭取民主已是「港独分子」 你我何不向政權極限施壓

2019/08/19閱讀時間約 3 分鐘
8.5 大罷工後大家又陷入分歧:勇武定和理非,口號係「五大訴求」定「光復香港」,包圍定遊擊等等。其實呢D問題無答案,亦唔需要有答案,不過總可以有參考,而且可以一併討論。
你我都已是亂港禍國
唔好激嬲共產黨?對唔住,由大家爭取普選、撤回、林鄭下台等,希望攞返我地應有嘅自由民主時,已經令中共睇唔過眼。睇下國新辦個口風,同埋一眾藍絲嘴臉,無論你爭取啲咩,你同我都已經被定性為亂港禍國嘅港獨分子。
大家可以參考以下係 Wechat 瘋傳嘅信息:「重磅:港独明星清单!!」。入面講到「港獨藝人清單」,分別有:「港獨第一」張敬軒、「死派港獨」何韻詩、「死硬港獨」黃耀明、「老牌港獨」黃秋生、「鐵杆港獨」杜汶澤、「老牌港獨」葉德嫻,「隱性港獨」周柏豪、「撈金港獨」楊千嬅、「隱形港獨」佘詩曼,仲有「藏的最深港獨」吳彥祖,以及高調港獨分子阿 sa、鄭秀文、容祖兒。
不用分得那麼細,其實凡係爭取自由民主,唔係唯唯、阿叻之流,已被視為港獨,係要被打壓、口誅筆伐、同針對。中共要打壓你,就算你係親中都會被抄家。睇返「港独明星清单」,已投入中國懷抱嘅大導彭浩翔被稱為「投機兩面人」,都係要被杯葛嘅一分子。難道你仲要介懷「光復香港,時代革命」會比人有藉口嗎?
吳彥祖都係「港独明星」,唯唯之外仲有邊個唔係?
賭上一切不分化
對於革命、港獨,接受或成功與否每個人心中都有唔同答案。但相信無人會否認,係呢個政權一步一步將人民推向反抗:103 萬人、612、201 萬人,得到嘅係「壽終正寢」、元朗白衣人、警察濫權⋯⋯若當時政府肯做嘢,仲會有遍地開花、全民大罷工,或者咁多年輕人上前,異口同聲高呼光復香港,時代革命嗎?
要記得,無大台唔代表大家做咩都得,大家做所有野至少都有在場手足同意,否則會被眾人阻止;任何口號都係大家同意,先會一呼百應,否則只會石沉大海。所以對現場有意見,自己有咩提議,可以落返現場講同號召。
官逼民反,當日嘅運動已升級至此,係林鄭一手逼成,亦返唔到轉頭。佢地落好大嘅注,同我地對賭,大家都係賭上一切。切記要提防,中共最鐘意玩分化,打稻草人,搬龍門,拉一派打一派。我地已輸過一次,好多次,已經無得再輸。
中國忌諱極限施壓
搞革命又好,搞港獨又好,爭取民主都好。大家對「光復香港,時代革命」都有不同解讀,對於好多年輕人嚟講,呢個係未來,係理想;對於中共,呢句口號同香港人嘅勇武,係港獨,係一種「極限施壓」,亦好忌諱。
極限施壓係中美貿易戰經常出現,係美國對中國常用手段。簡單嚟講就係「大你」:一方面比壓力你,拋你浪頭,另一方面比條路你同我 Deal,唔得就繼續施壓。在呢場對賭中,中國就話自己敢於亮劍,不過屢屢處於被動。
若你都想香港好,但不同意革命獨立,不妨暫時將佢當成一個極限施壓籌碼,睇下香港可以爭取到幾多,反正大家都已無退路,只有放手一搏。係呢個危險存亡之秋,同坐一條船嘅你我,都已經係被逼上梁山嘅義民,「All in or nothing」,相信大家會有答案。
休班記者
休班記者
執法者休班會犯法,記者休班還是記者
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!
從 Google News 追蹤更多 vocus 的最新精選內容