I was gone would you notice

2021/07/26閱讀時間約 1 分鐘

Will you forget me?
If one day you went and you left me?
Or when that day comes
when I pass on and I'm gone

I been awake just tossing in bed
Try to escape the thoughts in my head
But every time I try to close my eyes
it's you that I'm seeing instead
I wanna know if I was gone would you notice
How long would you go till you found somebody else _

-
我不知道,也許我還沒有準備好。
24會員
276內容數
西元1988年8月份出生的女子。 飄浪過一些地方,現居新北市。 目前有兩個專題【關於憂鬱症這件小事】及【女,同性戀者】 這裡是我記錄生活、回溯自己記憶及撫慰創傷的一種方式。 我沒有華麗的詞藻,我,就只是這樣而已。 感謝有緣可以發現我的妳/你,像宇宙許願:一切安好。
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!