Projector生命之中出現的人非常重要

2022/02/28閱讀時間約 8 分鐘
原文發佈於:2021/05/16
【三顧茅蘆,被看見的美】"請邀請我" 。投射者俱樂部
【標題更改、內文修飾與修正】
(這是稍微修飾過的Google譯文。請參考下端英文原文。)
Projector/導能者/投射者生命之中出現的人非常重要
理解如果你是一種能量類型,那麼你可以立即解決所有這些問題,這很重要。但是作為Projector/導能者/投射者,你無法做到這一點。你不會時不時地說:「不,不,不,我在這裡是出於希望。我是一個充滿希望的異端者(heretic)。我不是有罪的異端者。」這是層面下的希望。對於導能者,只需將其拉開就很容易。這樣做的全部目的是開始看見所意識到這一點的最終結果,這唯一的結果就是當正確的人出現在你生活中的時候,你的生活會有所不同。
這就是全部。生活中有合適的人嗎?當然,如果你是一個來到世界上充滿希望並期望對他人召喚的人,看看第5爻異端者。你正在處理45閘門;你正在與部落首領(Tribal leader)打交道。你正在處理源自自我(Ego)力量的個性(Personality)穩定和基礎。這是異端者的爻。現實情況是,在異端者的那條爻中,異端者可以多種方式被驅使。
我是一個異端者,我有第3種色調(Color)。我的第五爻是受第三種色調激勵的。或者,你也可以使用第二種色調來激發第5爻異端者。當然,我們需要充滿希望的異端者。我是充滿慾望的異端者。與其成為一個相信者,我是一個領導者。因此,我試圖領導異端(*指傳授Human Design/人類圖/人類設計知識),這就是我一生中正在做的事情。
但是,關於你的全部事情都看得很清楚,以至於當有人不只是在制約同化你時,這是你辨識的閘門,但,這不是重點。這就是你要掌握的魔力。這也不是重點。他們在同化你沒關係。你是如此的與眾不同。
對我來說,導能者的美在於它與我的不同之處,例如,我是一個顯示者(Manifestor),而與生產者(Generator)則大不相同。我們對同化幾乎反應過度。在導能者運行的方式中,如果出現實際的同化包圍(至少幻覺上是如此),因為實際上,如果(導能者)不與制約同化接觸,它們就不存在,因為這將促使他們探索。如果你是這樣設計時,很難與眾不同。很難確定誰在你的團隊中,誰又不在你的團隊裡。

This is the whole thing. Are the right people there in your life? And of course, if you’re somebody who has come into the world to be hopeful and to be hopeful in your call to others—think about the 5th line heresy. You’re dealing with the 45; you’re dealing with the tribal leader. You’re dealing with a stability and grounding of the Personality that comes from the strength of the ego. This is the line of the heretic. And the reality is that in that line of the heretic the heretic can be driven in many ways.
I’m a heretic and I have a 3rd Color. My 5th line is motivated by a 3rd Color. Or you can have a 5th line heretic that’s being motivated by a 2nd Color. And of course, we need our hopeful heretics. I’m a desire heretic. Instead of being a believer, I’m a leader. So I try to lead heresy, which is what I seem to be doing in my life.
But the whole thing about you is seeing so clearly that this is a gateway for you to recognize when somebody is not simply conditioning you, that’s not the point. That’s the magic for you to grasp. It’s not the point. It doesn’t matter that they’re conditioning you. You’re so different.
It’s the beauty for me of what a Projector is, that it is so different from me, as an example, I’m a Manifestor and so different from Generators. We have an almost over-reaction to conditioning. Where there is an actual conditioning embrace, at least the illusion of it, in the way in which the Projector operates because, in fact, they could not exist without that contact with conditioning because this allows them to explore. When you’re designed like that, it’s hard to differentiate. It’s hard to tell who is on your team and who isn’t on your team.
為什麼會看到廣告
70會員
512內容數
自學自修實踐及分享 Human Design 人類設計/人設圖/人類圖。
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!