回歸!

2022/12/30閱讀時間約 2 分鐘
from unsplash
大家好,好久不見,我終於回來這裡了~
過去這段時間因為忙於許多事物,所以沒能好好經營自己的事業,也對支持我的大家說聲抱歉。

明天就是 2022 年的年尾了,不知道大家對於這一年的感受如何?
我覺得反而是今年下半年開始,才覺得自己比較像是在活著
為什麼這麼說?
因為我終於可以下定決心追求自己想要的生活模式和事業。

不知道大家對於 2023 年有什麼樣的期待呢?
對於英文學習有什麼期待呢?
總之,希望大家不只是新年快樂,同時也保有健康和平安,充實地度過每一天~

最後,歡迎大家用一句英文跟我說說你對新年的期待喔~我會幫你確認用字跟文法等等是否正確^^

Hi everyone! It has been a while since I last updated here. I'm finally back!
In the past few weeks, I'm sorry for not being able to manage my fan page and blog because of multitasking on several issues in my life.

Tomorrow will be the last day of year 2022. I wonder how you guys feel about this year.
For me, it seems I feel much more alive than before because I could finally live a lifestyle that I have always wanted, and run my favorite career.

What do you expect from year 2023?
Any expectations for English learning in year 2023?
Anyway, I wish everyone a happy new year ahead, and I hope you feel healthy and blessed as well. Lastly, I hope you live everyday to the fullest.
為什麼會看到廣告
Mary Pan
Mary Pan
大家好,我是瑪麗,英語本科系畢業,過去有四年左右的英語家教經驗。歡迎對於學習英文、考取英文相關檢定感興趣的朋友一起交流!若有興趣跟我進一步討論家教內容,歡迎寄信至[email protected]
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!