2023 年 3 月 跟 Mary 一起學英文 首次雅思學術組 問與答直播

2023/02/05閱讀時間約 1 分鐘
from unsplash
大家好,我有個計劃想跟大家分享:
Hi everyone, this is Mary Pan. I would like to share a plan with you all.
我預計在今年三月,找至少一個日期的晚間八點進行首次直播,主題將會跟 IELTS Academic(雅思學術組)有關,本直播時間最長不超過 2 小時
I made up my mind to do at least one livestreaming for IELTS (Academic) in March, and this livestreaming will last no longer than two hours.
想請大家幫我填寫以下表格,讓我知道你們想提問的問題,以及希望直播的日期等。
I would like to invite all of you to fill out the surveys for me so that I could better understand your needs.
同時也希望大家可以將此訊息分享給身邊有需要雅思相關建議的朋友,無論是外國學生,還是本國學生,都可以讓他們知道,謝謝大家!
Meanwhile, I hope everyone could forward this article to any friends interested in this livestreaming. Thank you so much!
以下為表格連結↓
The following are the links to Chinese and English surveys.↓
Thank you for your support! ^^
為什麼會看到廣告
Mary Pan
Mary Pan
大家好,我是瑪麗,英語本科系畢業,過去有四年左右的英語家教經驗。歡迎對於學習英文、考取英文相關檢定感興趣的朋友一起交流!若有興趣跟我進一步討論家教內容,歡迎寄信至[email protected]
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!