情歌 (2)

2023/03/12閱讀時間約 2 分鐘
Reason To Believe / Tim Hardin
If I listened long enough to you
I'd find a way to believe that it's all true
Knowing that you lied straight faced while I cried
Still I look to find a reason to believe

如果我聽著妳 時間夠久
將會找到方法 相信那些都是真的
雖然知道 妳在板著臉撒謊 當我哭的時候
但我仍在尋找一個 可以相信的理由

Someone like you makes it hard to live
Without somebody else
Someone like you makes it easy to give
Never thinking of myself

像妳這樣的人 讓沒有別人的生活 變得艱難
像妳這樣的人 讓不考慮自己的給予 變得簡單

If I gave you time to change my mind
I'd find a way to leave the past behind
Knowing that you lied straight faced while I cried
Still I look to find a reason to believe

如果我讓妳改變我的心 時間夠久
將會找到方法 把過去拋在腦後
雖然知道 妳在板著臉撒謊 當我哭的時候
但我仍在尋找一個 可以相信的理由

If I listened long enough to you
I'd find a way to believe it's all true
Knowing that you lied straight faced while I cried
Still I look to find a reason to believe

如果我聽著妳 時間夠久
將會找到方法 相信那些都是真的
雖然知道 妳在板著臉撒謊 當我哭的時候
但我仍在尋找一個 可以相信的理由
為什麼會看到廣告
    在我死前
    在我死前
    留言0
    查看全部
    發表第一個留言支持創作者!