情歌 (1)

2023/03/12閱讀時間約 1 分鐘
The Crystal Ship / The Doors
Before you slip into unconsciousness
I'd like to have another kiss
Another flashing chance at bliss
Another kiss, another kiss

在妳潛入 無意識以前
我想 再得到一個吻
再一個 至福的 閃爍機遇
再一個吻 再一個吻

The days are bright and filled with pain
Enclose me in your gentle rain
The time you ran was too insane
We'll meet again, we'll meet again

白晝朗朗 卻塞滿了痛苦
把我 包裹在妳的溫柔細雨裏
妳奔去的時刻 太癡狂
我們將重逢 我們將重逢

Oh tell me where your freedom lies
The streets are fields that never die
Deliver me from reasons why
You'd rather cry, I'd rather fly

哦 告訴我 妳的自由 位於何方
街道 是永遠不死的競技場
送我出去 從所以如此的原因
妳寧願哭 我寧願飛

The crystal ship is being filled
A thousand girls, a thousand thrills
A million ways to spend your time
When we get back, I'll drop a line

水晶船 正在滿載
一千個女孩 一千種刺激
一百萬個方式 來消磨妳的時間
當我們回來 我會寫下詩句
為什麼會看到廣告
    在我死前
    在我死前
    留言0
    查看全部
    發表第一個留言支持創作者!
    從 Google News 追蹤更多 vocus 的最新精選內容