情歌 (3)

2023/03/12閱讀時間約 1 分鐘
I'm Still Here / Kula Shaker
I was sure I heard you singing

While my head was broken up
While my world in flames
Was rearranged

I'm still here

我確定 我聽見妳在歌唱

當我的頭 炸裂飛碎
當我的世界 在火宅中
被置正解懸

而我仍在這裡

In a blazing forest fire
In a web of my own desire
In a place that we are destined to return

On an ocean I can't fathom
In a truth I can't unravel

I'm still here
I'm still here

在熾烈的 森林大火
在自身的 慾望網羅
在我們註定 將要返歸之處

在我無能捉摸的海洋
在我無能解開的真理

而我仍在這裡
而我仍在這裡
為什麼會看到廣告
    在我死前
    在我死前
    留言0
    查看全部
    發表第一個留言支持創作者!