WILL YOU STILL LOVE ME TOMORROW◎THE SHIRELLES

閱讀時間約 1 分鐘


Tonight you're mine completely
You give your love so sweetly
Tonight the light of love is in your eyes
Will you love me tomorrow?

Is this a lasting treasure
Or just a moment's pleasure?
Can I believe the magic of your sighs?
Will you still love me tomorrow?

Tonight with words unspoken
And you say that I'm the only one, the only one, yeah
But will my heart be broken
When the night meets the morning star?

I'd like to know that your love
Is love I can be sure of
So tell me now, cause I won't ask again
Will you still love me tomorrow?
Will you still love me tomorrow?

 

.

    留言0
    查看全部
    發表第一個留言支持創作者!
    你可能也想看
    詩篇 十八: 耶和華,我的力量啊,我愛祢| Psalm18: I will give you my love耶和華是我的巖石,我的山寨,我的救主,我的神,我的磐石,我所投靠的。他是我的盾牌,是拯救我的角,是我的高臺。 (耶和華的僕人大衛的詩,交與伶長。當耶和華救他脫離一切仇敵和掃羅之手的日子,他向耶和華念這詩的話。說:)耶和華,我的力量啊,我愛你!
    Thumbnail
    avatar
    A.H.
    2024-06-02
    詩篇十六: 祢必將生命道路指示我|Psalm 16: You will make clear to me the way祢必將生命的道路指示我。在你面前有滿足的喜樂;在你右手中有永遠的福樂。You will make clear to me the way of life; where you are joy is complete; in your right hand there are pleasures
    Thumbnail
    avatar
    A.H.
    2024-05-19
    詩篇十: 祢必側耳聽我們的祈求|Psalm 10:YOU will give us a hearing耶和華啊,你為什麼站在遠處?在患難的時候為什麼隱藏?耶和華啊,謙卑人的心願,你早已知道(原文是聽見)。你必預備他們的心,也必側耳聽他們的祈求。
    Thumbnail
    avatar
    A.H.
    2024-04-06
    【最近看了這個】"The world will take you wherever you want to go"最近在網路上看了這個... 我探索這個世界的方式,並不是到世界各地旅遊,而是在網路上觀察來自不同文化的人們分享他們的人生經歷。這些內容可能是一部電影、一首歌曲、YouTube 影片、FB貼文、IG短影片、不小心Google到的文章... ...。只要那件作品透漏了他們靈魂的一部份,那就是值得分享的
    Thumbnail
    avatar
    Andy 的過度思考日記
    2023-11-18
    為自己聽~4 habits that will make you powerful by Brian TracyThis morning started with a sudden rain when i was still in bed. Raindrops hit the leaves in the yard, like dancing spirits. Thanks God!
    Thumbnail
    avatar
    小野兔
    2023-08-16
    Will You Still Love Me TomorrowWhen I tell you I love you I don’t say it out of habit I say it to remind you that you are the best thing that has ever happened to me I love you
    avatar
    tt
    2023-03-01
    <Someday you will love me>陰影下的面龐 黑幕上的星芒 蜷縮在海堤上的人兒 聽著海浪聲的嘮叨
    Thumbnail
    avatar
    惜沫
    2023-02-19
    《案頭書:How Will You Measure Your Life?》《案頭書:How Will You Measure Your Life?》 這次旅行,深刻體認到這句話,『一切都是最好的安排』。 人生,無法避開的喜樂與變數,上天都安排天使在旁,只要妳細心與態度謙卑,就會發覺。 一切都是緣分,即使是跟一本書,一切的智慧與理解早都準備好在那裡,緣到了,閱讀就只是最後的
    Thumbnail
    avatar
    Alyson ~ Dream Catcher
    2022-11-08
    This Will Destroy youQuiet by This will destroy you
    Thumbnail
    avatar
    大吉
    2022-10-03