仆街

2023/10/31閱讀時間約 1 分鐘

啱啱過去嘅星期日我喺元朗泰祥街ok便利店對開紅綠燈馬路仆街,仆得好金,我都嚟唔切反應,跌啲嘅時候我大叫一聲,然後我都聽到隔離嘅人一齊大叫,然後三個人圍住扶我起身,起身之後我都仲行到,但係就覺得滲血喺條褲度,咁我掀高條褲睇下個傷口,好深,好似冇咗忽肉咁,我就知道我返到屋企都處理唔到,於是就去咗博愛醫院,而家縫咗兩針。

你真係唔好話我迷信,我覺得跌嗰一下,係有嘢kick我,唔係推我,係kick我。咁我梗係搵家姐搵師傅問一問啦,果然係有嘢,跟住就請師傅幫我處理。


不幸之中嘅大幸就係冇骨折。


raw-image
raw-image


    留言0
    查看全部
    發表第一個留言支持創作者!