使用D-ID創作AI心靈療癒師_找回內在能量的心靈詩歌

2023/11/06閱讀時間約 5 分鐘

這些心靈詩歌能啟發人們自我反思、發現內在的力量,以及實現個人成長和自我實現。它們提供了一個情感上的療癒,並鼓勵個人重新連接自己,找回能量,並在生活中繼續前進。


影片發布時間2023/11/06 PM16:00 不漏看AI心靈短片請追蹤


我是一個花園,充滿生長的力量

在每一片土地上,我種下愛和信仰

生活的風雨不斷來襲

但我堅強地生長

在逆境中,我找回了自己的能量

每一天是一個新的機會

一個新的開始

我在自我反思中學會了愛自己的內在

在這個花園裡,充滿了希望和夢想

我找回自己的力量

因為我是不可戰勝的

在宇宙的深處,我迷失了自己

我尋找著,不斷尋找著

我蒐集星辰的光芒,把它們藏進心中

在黑夜裡,它們為我點亮光明

我是一本未完成的書

每天都在寫下新的故事

每一頁都是我,每一行都是我的道路

我發現自己的能量

不再害怕未知的旅程

因為我知道,我是自己的尋找者

在靜謐的湖泊中,我看見自己的倒影

湖水清澈,反映著我內心的和諧

我學會了愛自己,尊重自己的靈魂

找回自己的能量

這是一場靈魂的盛宴

失去愛,我找到了自己

更真實的自己

我不再尋求外界的認可

因為我知道我足夠

我的內在之音如歌,指引我前行

在這個和諧的旋律中

我找到了內在的能量


I am a garden

full of growing power

in every piece of land

I plant love and faith

Life's storms come and go

but I grow strong

and in the midst of adversity

I find my energy

Each day is a new opportunity

a new beginning

and I have learned to love myself for who I am in my self-reflection

In this garden of hopes and dreams

I find my strength

for I am invincible

In the depths of the universe

I lost myself

I searched, and I searched

I gather the light of the stars and hide them in my heart

and in the darkness of the night

they light me up

I am an unfinished book

every day I write a new story

every page is me

every line is my path

I find my own energy and I am no longer afraid of the unknown journey

for I know that I am my own seeker

I saw my own reflection in a quiet lake

the water was clear and reflected my inner harmony

I learned to love myself

to respect my soul

to find my energy

it was a feast for the soul

Without love, I found myself

a truer version of myself

and I no longer seek recognition from the outside world

because I know I am enough

My inner voice is like a song

guiding me forward

and in this harmonious melody

I have found my inner energy


****這是DIY手作及AI創作頻道,如果覺得頻道對你有感動的話,請馬上訂閱「Love to play」頻道,將持續為你帶來更多的影片。 也可以來其他創作平台看看我

 

This is a DIY handmade and AI creation channel, if you feel the channel has touched you, please subscribe to the "Love to play" channel right now, and I will continue to bring you more videos. Check me out on other creative platforms too!

 

🔹 YOUTUBE

https://www.youtube.com/channel/UCiiyN5Q3yAAgeFP3eP2nCHw

 

🔹 TikTok

https://www.tiktok.com/@lovetoplay320

 

🔹 VOCUS 方格子

https://vocus.cc/user/6531e517fd89780001b4ba9b

 

🔹 POTATO

https://www.potatomedia.co/auth/signup?invite=vBIdzK5yC



    1會員
    25內容數
    《奇幻冒險隊》是一部AI創作動漫,面向8至15歲的兒童動漫,講述了一群年輕的冒險者們在一個神秘的世界中展開了一場驚險刺激的冒險之旅。這個動漫以友情、勇氣和團隊合作為核心價值觀,通過精彩的故事和有趣的角色,向觀眾傳達了一些重要的教育意義。
    留言0
    查看全部
    發表第一個留言支持創作者!