北上珠海拱北維港口腔杜牙根+牙套經驗,同薩莉亞美食分享

閱讀時間約 1 分鐘

Hi大家好,今日係北上珠海飲食同埋睇牙嘅分享,點解要咁大費周章去珠海睇牙咧?原來珠海牙科嘅收費都幾親民啊,但身邊都有朋友中伏所以都好謹慎。

問過去大陸睇牙嘅朋友推介,話去維港口腔最啱,我近排都係TVB睇到佢地嘅介紹,加埋朋友都推介,於是就提前喺佢哋嘅Wechat度book咗,約好下午2點半,拱北口岸過咗關,行幾分鐘就到診所,位置都方便。

醫生檢查咗我啲牙齒,然後影咗啲片,睇到我隻牙嘅牙腳都有好大舊陰影,話我這隻大牙要杜牙根,原來蛀得咁嚴重啊!之前喺澳門,啲牙唔痛我都懶得理佢,唔知拖到而家要做杜牙根。

牙科視野都好讚!

牙科視野都好讚!

我屋企人都有係澳門杜過牙根,之前就知好貴好麻煩,心中都打退堂鼓。但聽完醫生解釋後,都係下定決心面對,揀咗個嘅杜牙根套餐,杜牙根加埋牙套一共3100人仔,大概澳門三分之一價,都可以接受到。之後醫生開始幫我處理,手勢都唔錯,同埋好溫柔,全程都有注意我感受。好快一個鐘就處理好啦,不過後續仲要過來三到四次,以後每個禮拜都要上來,大家有乜珠海美食快d推薦比我啊哈哈!

總結:我都幾推薦這家牙科,關閘過來睇牙好方便。同埋價錢透明,無隱形消費同hardsale,醫生手勢都幾好

牙科環境整潔

牙科環境整潔

返澳門之前,都趕住熱度,去咗青茂間薩莉亞食意大利餐,性價比超高,不過可能係啱開業,要大排長龍,但都算幾抵啦

總結:價錢平,人均20幾人仔,分量足,不過澳門比較少意大利餐廳,所以就唔知正唔正宗,但屋企人都話抵食

大排長龍

大排長龍

分量大,抵食!

分量大,抵食!


留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!
你可能也想看
分享北上深圳補牙+杜牙根+牙冠經驗,深圳牙科收費推介,附KK ONE商場飲食推介! 北上深圳福田飲食同埋睇牙嘅一天share,點解要大費周章去深圳睇牙咧? 梗系系深圳牙科收费平拉!問過深圳朋友推介嘅牙科,比較可以去面診嘅叫維港口腔,前幾天喺TVB無線台都有睇到佢哋牙科广告,剛好有朋友推介,就問佐朋友提前喺佢哋維港WhatsApp上book位,約好佐去福田嗰間維港口腔下沙店睇牙。
Thumbnail
avatar
唐晓琪
2023-08-04
《北上雜記》清晨時分,搭乘火車北上,當時天色方明。
Thumbnail
avatar
行歌
2023-07-20
北上深圳瓷牙貼片價錢,8隻超薄牙貼total兩萬七我預約嘅係維港口腔福田院,皇崗口岸出關就到,好方便。我book咗羅醫生,識講廣東話,提供咗好多專業嘅意見,服務態度特別好,我問嘅問題佢都會詳細解答。因為我準備做8隻,所以有套餐價會更加優惠,最後我揀emax超薄牙貼,本來係3800一隻,做8隻嘅套餐一顆就係3400,total兩萬幾,超抵,慳咗一半!
Thumbnail
avatar
mango
2023-06-21
北上。 向光。 近日南部氣旋滯留,時而嗚咽啼雨,亮不起的天色,似一張恢恢之網。 臨窗而坐,讓陽光篩去濕潮的渣滓,曬亮眼前淺薄的雲海,風說,要跟我一起登上那山。 於是我離開那一陣雲,再不願成為你的雨。 這天風城的陽光變得不可思議,也異常溫暖,徐徐煦煦溫柔熨伏心底的淺窪。 儘管呢儘管,近暮時分,雨還是斜斜地落了。
Thumbnail
avatar
蔡牧希
2023-06-18
《數字展開:關於數學的各種研究》(112.05.03)❥ 創意減法 ❥ 北上準備 ❥ lulu老師小結
Thumbnail
avatar
Shininglife
2023-05-08
東部鳳梨釋迦北上掀起搶購潮「東部嚴選好物專櫃」愛不釋手農糧署東區分署為推廣東部地區優質農產品,提供北部消費者來自宜花東當季之優質農產品,輔導花蓮市農會與臺北市農會跨域結合,於臺北市農會農特產品展售中心萬隆店設置「東部嚴選好物」農產品專櫃,以「愛不釋手」為主題,邀請民眾一同認識及品嚐臺東鳳梨釋迦口感Q彈、甜蜜中帶著微酸的滋味;在12月10日至12月20日
Thumbnail
avatar
美食旅遊爽新聞
2022-12-10
婆婆北上同住之Day 3 & 43月23日(星期三)我早上有瑜珈課,原本不放心婆婆一個人在家,打算請假留在家裡陪婆婆,但先生說:「還是去上吧!來回才二個小時,你就把電視開著,反正很快就回來了。」 下午則是安排到雙和醫院看家醫科,進一步諮詢健檢報告中的紅字方面的數據,也有些疑問要請教。
Thumbnail
avatar
Grace
2022-03-25
婆婆北上同住之Day 1 & 2婆婆年紀大了,身體開始出現些長年的痠痛及宿疾,過去常都頭痛醫頭、腳痛醫腳,讓和婆婆同住的小叔幾乎每個週末都得帶她回診,但吃了一堆藥,仍不見改善,細問醫生病因,每次得到的答案都是年紀大了,身體機能退化,能維持現狀就不錯了。
Thumbnail
avatar
Grace
2022-03-23
公務員日常不日常 Day65:北上遠征行銷之再度尋訪立法院「聽說你們去年有去過立法院,議員那邊說可以幫忙接洽,要不要再去一次?」 聞言,我只想抱頭躲起來,喊一聲救命。 一次不夠,還要再一次嗎! 和我的內心哀嚎截然不同,在座的農民紛紛點頭表示贊同。 「好啊!話題性蠻夠的。」 「走。」
Thumbnail
avatar
新葉
2021-04-29
北上工作的原因<p>五年北部生活歷練,有失有得,在人生這趟旅程中,發現自己總是挑戰自己,挑戰那些固有的「好難喔」、「我不會」與「誰能幫我」。</p>
Thumbnail
avatar
番茄
2017-10-20