新加坡行程攻略|一定要收藏起嚟✨

2023/11/09閱讀時間約 1 分鐘

📍 第1站 樟宜機場 喺過安檢之後,就嚟睇室內嘅瀑布啦。可以坐機場提供嘅穿梭巴士去第三航站樓。

raw-image

📍 第2站 丹戎巴葛小食中心 (地鐵站: 丹戎巴葛) 我睇咗網上介紹,話河婆擂茶唔錯,仲好飢,但Google又話3點就閂,所以我帶住行李,未check in酒店就黎咗巴刹食,然後發現"Ermmm... 啱啱啦" 不過我見到雲吞麵攤位排隊好長,下次可以試吓。食咗擂茶之後就買咗個椰子蛋撻,哇,底下嘅餅好好味!比我平時食嘅仲香,樣子都唔錯。

📍 第3站 入住 Spacepod Hostel @ SG (地鐵站: 加冷) Spacepod@SG 入住地鐵站好近,交通方便。如果你想一個人旅行同埋想省錢,可以考慮下呀!🏨🚇

📍 第4站 武吉士街(地鐵: 武吉士) 呢度有好多適合遊客嘅小食同特色商品,我喺呢度逛完之後就去附近嘅壁畫影相。🛍📸

📍 第5站 哈吉街(地鐵: 武吉士) 由武吉士街出發,行約10分鐘就到哈吉街。呢條街有好多獨特嘅店鋪同壁畫,各種文化同藝術元素係呢度交融!🏙🎨

📍 第6站 新加坡國家畫廊 (地鐵: 市政廳) 我自己行咗約40分鐘先到,因為我自己中途停係度影相哈哈哈,當然唔想行嘅朋友可以揀搭地鐵。

📍第7站 魚尾獅公園 (地鐵: 萊佛士) 新加坡嘅地標 - 魚尾獅 公園邊好多人,我打卡完地標之後就走咗,真係好多人!建議大家可以傍晚啲黎,咁樣可以睇到白天同夜晚嘅風景。🦁📸

raw-image

📍 第8站 老巴刹(地鐵: 萊佛士) 去老巴刹食,我食咗雲吞麵。令我驚訝嘅係,佢嘅雲吞麵湯有藥材味,我自己覺得好新奇啦,不過雲吞麵嘅麵有啲硬 :。嗰度有一個好新奇嘅現象,就係satay排隊排好長 XD 可能係因為XHS各位博主都係推🍲🍢 呢就係我嘅一日遊行程啦!食咗晚餐之後,就番屋企啦~

2會員
6內容數
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!