(超短文)我的小飛機場

2023/12/08閱讀時間約 4 分鐘

喂,咁你幾時寫我?」文青女友咁樣問我。

於是,就有咗呢篇文。

先此聲明,由於我唔算係MLA嘅歌迷,更加唔係文青(不論狹義定廣義上),所以對於MLA嘅理解同睇法會同主流唔同,希望大家唔好當咗我係anti咁嚟狙擊。呀……或者用多數fans呢個講法好啲,畢竟MLA係唔係非主流呢樣嘢好似有排詏。

睇返維基先知,其實MLA出道年份比我想像中耐,係2004年。我第一次認識呢隊樂隊嗰陣,冇記錯應該係2012年定11年左右。雖然確實年份唔係好記得,但係情景就非常深刻。

因為係喺學校禮堂。

只要稍為對MLA有啲認識,你就知呢件事係有幾咁黐線。喺學校呢啲咁講求循規蹈矩嘅地方,竟然會喺禮堂用禮堂音響大聲播MLA呢類喺中學教職員眼中咁離經叛道嘅歌,可以話係完全想像唔到。而我相信個理由對各位讀者嚟講,可以話係意料之外得嚟又好似係意料之內——就係通識教育嘅活動。

點解我會話係通識教育嘅活動而唔係通識堂呢?事關當年我仲未係高中生,我讀嗰間學校嘅安排係初中同學未使讀通識(not通識科)住。成個活動只係班通識老師設計嚟畀低年級同學感受吓咩叫通識科,用個有趣(佢哋覺得)啲嘅方式嚟俾我哋了解下呢科究竟係做緊乜嘢。於是乎,我就喺茫然嘅情況下,聽班老師喺度講呢科有幾重要呀(直到今日,我都冇重視過呢科,覺得佢有價值,亦都只係中學教育外嘅因素),成個課程架構呀,六個單元教緊乜呀之類嘅嘢。

喺講咗一大輪廢話之後,班老師為咗等我哋有個具體啲嘅概念,於是佢哋帶住我哋即場試吓同佢哋一齊做條DBQ,而為咗唔好咁枯燥,佢哋就揀咗MLA嘅其中一首歌作為資料。

「I want to sing you a song,about me and you went to Kowloon Tong。We have to be very strong,if we want to do someting very wrong~」

當喇叭徐徐播出主唱Nicole清脆得嚟又有啲頹廢嘅歌聲,我係為之一呆。事關成首歌嘅架構同混音,都同我平時聽開嘅流行曲好唔同,更重要嘅,當然係跟住落嚟新奇又前衛嘅歌詞,可以話完全衝擊緊我嘅認知。

我唔知究竟係我太無知,定其他同學太成熟,嗰陣我環顧四週,竟然冇同學出現啲學生哥典型「煨煨煨」嘅聲音。全場一片寂靜,我仿如置身喺星期日教會牧師講道嘅現場。

歌曲播畢,老師攞起支咪講解咗少少首歌大概係講啲咩,牽涉到「個人成長」呢個單元嘅一啲咩議題。當時我對呢隊樂隊產生咗濃厚嘅興趣,老師講嘅正經事,猶如endless rain into a paper cup,slip away across the universe。

放學返到屋企打開電腦,打完機悶悶地,又諗返起返學嗰陣聽過嘅浪漫九龍塘,就上youtube搵首歌嚟聽。然後順勢聽埋其他作品:濕濕的夢、菊花的味道,仲有幾首因為年代實在太久遠已經唔係好記得。於是乎,曾經有一段時間,我以為MLA係一個專唱咸歌嘅組合。尤其再過多一兩年,好鍾意今晚講嘢夜唔夜呢首歌,就更加固定咗我對MLA嘅印象。

當然,而家睇返,只係我咸濕,先特別留意呢幾首作品。

到底係點糾正返我嘅偏見呢?冇記錯好似係因為佢哋喺香港電影金像獎頒獎禮度唱美麗新香港,再一次吸引到我上網睇啲人點講MLA,先知原來係我一直誤會咗。之後幾年,斷斷續續有聽吓佢哋嘅作品,雖然人大咗,開始矇矓地覺得佢哋嘅歌有共鳴,但係始終唔算話好鍾意佢哋嘅作品。只係偶然地喺獨自一人嘅夜晚聽,好似感覺幾好。

又過咗幾年,喺大專校園認識到而家嘅女友(當時唔知佢係文青)。唔係好記得點發現咗佢好鍾意MLA之後,同佢提起我幾鍾意首浪漫九龍塘。不過見佢散發興高彩烈嘅氣場,為免越講越尷尬,馬上澄清返唔係聽咗好多。話題亦隨之結束。

過咗幾年,同佢一齊之後,先發覺原來佢係一個典型嘅文青,仲係MLA嘅「中級」fans——高級過普通fans,但又未去到齊碟同演唱會必到。雖然我都仲係冇乜點多咗聽,但MLA對於我嚟講又多咗一層意義。

今時今日,理想已經冇咗好耐,唔會再人有用IdealU嚟稱呼城大。昔日嘅文青,都要返工,唔會再充滿理想咁高談濶論點改變世界,左翼都開始變左膠。喺種種嘅歷史洪流之下,我唔會忘記有隊好有個人風格嘅樂隊,頹廢咁唱出同齡人係點成長。

P.S. 呢篇文真係有八成原因係為咗女友而寫,仲要打尖喺今日(8/12)出(我本身寫緊另一篇)。如果我真係因為呢篇文俾人鬧,希望佢可以安慰下我弱小嘅心靈(即係肉償畀我,哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈),謝謝。

2會員
13內容數
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!