Tate McRae - cut my hair【中文歌詞翻譯】

2023/12/13閱讀時間約 6 分鐘


[Chorus] Just wanna cut my hair, lose myself, make you sweat

只想剪短我的頭髮,迷失自我,讓你感受我的汗水 Go out and get messed up, find myself in your bed

走出去,糟糕地度過,在你的床上找到真實的自己 Just wanna cut my hair, little black dress, can't forget

我不能忘記,剪短頭髮,穿上小黑裙 Just wanna show you whatever she do, I can do it better

只想對你展現,無論她做了什麼,我可以做得更好

[Verse 1] I've been playin' nice little too long, yeah

我已經表現得太乖巧有點久了,是的 Drivin' on the high road, and hit a dead end

沿著高處的道路行駛,卻走到了盡頭 I'd tell you but we just don't talk

我想告訴你,但我們卻從不交談 I've been havin' selfish thoughts

我一直擁有自私的想法 I've been workin' hard while you're six drinks in

在你已經喝得酩酊大醉時,我一直辛勤工作 Tossin' in the dark, feel you under my skin

在黑暗中扭動,感受你在我的皮膚下 Once I start, I just can't stop

一旦開始,我就無法停下來 I've been havin' selfish thoughts

我一直擁有自私的想法


[Pre-Chorus] There's no right way to say it

沒有正確的方式可以表達 Want you so bad, I hate it

如此地渴望你,卻又討厭這份感覺 Good girls, so overrated

好女孩,如此被高估 So overrated 如此被高估

[Chorus] Just wanna cut my hair, lose myself, make you sweat

只想剪短我的頭髮,迷失自我,讓你感受我的汗水 Go out and get messed up, find myself in your bed

走出去,糟糕地度過,在你的床上找到真實的自己 Just wanna cut my hair, little black dress, can't forget

我不能忘記,剪短頭髮,穿上小黑裙, Just wanna show you whatever she do, I can do it better

只想對你展現無論她做了什麼,我可以做得更好 [Verse 2] Couple years back, so sensitive, yeah

幾年前,你對我是體貼善解人意的,是的 Movin' like that gets repetitive, yeah

同樣的方式,變得反復乏味,是的 Singin' 'bout the same old stupid ass things

唱著同樣愚蠢的事情 Sad girl bit got a little boring

悲傷女孩變得有點沉悶

[Pre-Chorus] No right way to say it (No right way to say it)

沒有正確的方式可以表達(沒有正確的方式可以表達) Want you so bad, I hate it (So bad, I hate it)

如此地渴望你,卻又討厭這份感覺(如此渴望,我討厭這感覺) Good girls, so overrated

好女孩,如此被高估 So overrated (No-no-no, yeah)

如此被高估(不不不,是的)

[Chorus] Just wanna cut my hair, lose myself, make you sweat (You sweat, you sweat)

只想剪短我的頭髮,迷失自我,讓你感受我的汗水(你的汗水,你的汗水) Go out and get messed up, find myself in your bed (In your bed)

走出去,糟糕地度過時光,在你的床上找到真實的自己(在你的床上) Just wanna cut my hair (My hair), little black dress, can't forget

我不能忘記,剪短我的頭髮(我的頭髮),穿上小黑裙 Just wanna show you whatever she do, I can do it better

只想告訴你,無論她做了什麼,我都可以做得更好


[Bridge] Just wanna cut my (My) hair (Uh)

只想剪短我的(我的)頭髮(嗯) Just wanna cut (Cut) my (My) hair (Oh, I-I)

只想剪(剪)短我的(我的)頭髮(哦,我-我) Heard he got a new girl, that ain't fair (Ain't fair)

聽說他有了新女孩,那真是不公平(真的不公平) To show you how much I care

為了展示我有多在意 Just wanna cut (Cut) my (My) hair

只想剪(剪)短我的(我的)頭髮

[Outro] Mm-mm, uh, mm

嗯嗯,嗯

8會員
124內容數
不專業翻譯
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!