Sasha Alex Sloan - Me Again 【英文歌曲翻譯】

2024/03/15閱讀時間約 2 分鐘

[Verse 1]

I can't wait to wanna brush my hair

我迫不及待想梳理頭髮

I can't wait to wanna go somewhere

我迫不及待想外出遊玩

No motivation to leave this bed

沒有動力離開這張床

I can't wait to feel like me again

我迫不及待重拾自我

I can't wait to wanna walk my dog

我迫不及待想遛狗

I can't wait to wanna put weight on

我迫不及待想增加體重

There's something broken inside my head

我腦海裡有些許破損

I can't wait to feel like me again

我迫不及待重拾自我


[Verse 2]

I can't wait to wanna not get high

我迫不及待不再追求高度

I can't wait to wanna go outside

我迫不及待走出室外

Even though all of my plants are dead

即使我的所有植物都已枯死

I can't wait to feel like me again

我迫不及待重拾自我

I can't wait to wanna get dressed up

我迫不及待打扮整齊

I can't wait to wanna be in love

我迫不及待重新戀愛

I don't even wanna see my friends

我甚至不想見我的朋友

I can't wait to feel like me again

我迫不及待重拾自我


[Bridge]

Feels like I'll never

似乎永遠都無法

But I'll get better

但我會變得更好

Might take forever

可能需要很長時間

But I'll get better

但我會變得更好


[Outro]

I can't wait to wanna be my best

我迫不及待成為最好的自己

I can't wait to wanna clean this mess

我迫不及待整理這一團糟

Don't know how I'm gonna get there yet

不知道該如何達成

But I can't wait to feel like me again

但我迫不及待想重拾自我

9會員
124內容數
不專業翻譯
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!