April 23

閱讀時間約 2 分鐘
【作者】Eileen Caddy
【翻譯】熊倩涵
【編輯】顏士寶
  Draw nigh to Me and I will draw nigh to thee. It is up to you to take the first step in the right direction by making your direct contact with Me, and the rest will unfold. Each soul will have a different approach, but all that matters is that you make it, no matter how faltering at first. Simply know that once you have taken that initial step, every following one will become stronger and surer. You will behold wonder upon wonder take place as you do My will and see My laws manifest in form. Your faith and belief will become strong and unshakable as you expect the very best to come about and draw it to you .See it take place, not just once but time and time again, until you can no longer doubt the wonder of My ways, until you put your entire faith and trust in Me and allow Me to take over and guide your whole life.
  靠近上天,上天就會靠近我。是否要邁出第一步與上天建立直接的連接這取決於我,然後最好的便會展開。每一個靈魂都會有不同的方式,但最重要的只是我去做了,無論在最開始它是多麼的踉蹌。僅僅只需知道一旦我邁出了第一步,接下來的每一步都會更加堅定與肯定。
  當我在踐行上天的意願並看見上天的法則顯現成形時,我會目睹一個又一個奇蹟的發生。當我期待最好的會到來,並將其吸引過來,我的信念與信仰會變得堅定不移。看著它發生,不僅僅是一次,而是很多次,直到我不再對上天道路上的奇蹟有任何懷疑,直到我將全然的信念與信任交與上天,允許上天接手去引導我的整個生命。
為什麼會看到廣告
屘寶
屘寶
年近花甲的中老年男同志。2014台北巿立國中教職退休,2019二月底遷居至台東、2020六月遷居至新竹過著自在悠哉的日子。2017創立「生命小彩坊」真人影音圖書館,已錄製150多集的影音專訪。2020二月25日起,開始跟隨Siraya老師學習《絲路薩滿》,正走在「尋回自己」、「回家」的途中 ^_^
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!
屘寶 的其他內容
April 17
閱讀時間約 3 分鐘
April 18
閱讀時間約 3 分鐘
April 19
閱讀時間約 3 分鐘
April 20
閱讀時間約 3 分鐘
April 21
閱讀時間約 3 分鐘
April 22
閱讀時間約 2 分鐘