October 31

閱讀時間約 3 分鐘
【作者】Eileen Caddy
【翻譯】熊倩涵
【編輯】顏士寶
There is more to faith than sitting back and leaving everything to Me. You have your part to play, for ‘according to your faith, be it unto you’. When your complete faith and trust are in Me, then anything is possible. Live by faith and demonstrate My laws for all souls to see. Let us work as one, live as one, be as one; I in you and you in Me. When you fully understand that I can do anything, then you realise that you can do anything, for I AM working in and through you. Nothing will get done unless you take the action and do it. I AM within you and you are My hands and feet. Dedicate those hands and feet to Me and to My service, so that there is nothing to hold up the work and everything runs smoothly. See that you work in perfect harmony and rhythm with My laws, and behold wonder upon wonder come about; and give eternal thanks for everything.
  對於信仰,有比袖手旁觀將一切都留給上天更多的涵義。我有我的部分需要完成,因為是「照著我們所信的,給我們成全。」當我的全部信念與信任都在上天這兒,那麼一切皆有可能。以信念為生,並將上天的法則展示給所有靈魂去看。
  讓我們如同一體般工作、生活、存在;我中有上天,上天中有我。當我完全地理解,上天能做到任何事,這一點時,然後我就會意識到我能做到任何事,因為上天在我之中從內至外地運作。
  沒有任何事會被完成,除非我採取行動去做它。上天在我之中,而我是上天的手足。將那手足奉獻於上天和上天的服務,因此沒有任何事可以妨礙這工作,並且一切都得以順利地進行。
  務必讓我在與上天的法則完美的諧和與同步中工作,然後目睹一個奇蹟接一個奇蹟的發生;並對一切抱有永恆的感恩。
為什麼會看到廣告
屘寶
屘寶
年近花甲的中老年男同志。2014台北巿立國中教職退休,2019二月底遷居至台東、2020六月遷居至新竹過著自在悠哉的日子。2017創立「生命小彩坊」真人影音圖書館,已錄製150多集的影音專訪。2020二月25日起,開始跟隨Siraya老師學習《絲路薩滿》,正走在「尋回自己」、「回家」的途中 ^_^
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!