February 11

閱讀時間約 2 分鐘
【作者】Eileen Caddy
【翻譯】熊倩涵
【編輯】顏士寶
Until you are willing to give of yourself to Me and take time to be still and get into tune with Me, I have no channel to work in and through. Always remember, you have to do your part. You have to put first things first, and as you do so, you open up all doors, and I AM able to work wonder upon wonder in and through you. Without channels, My work is held up. I need more and more channels cleared of the self so there is nothing to stop the free flow in and through you. I cannot use you unless you give of yourself. I never take anything unless it is freely given. So give your all to Me, withhold nothing, and forget the self completely in your giving. Get into rhythm with life, into rhythm with Me, and flow with ease and grace. Waste no more time thinking about it, but do something about it now.
  直到我願意將自己交託於上天,並花時間去安靜和與上天相協調,上天都無法有可以運作的渠道。總是記住,我必須得去做自己的部分。我必須得把首要的事情放到第一,當我這樣做時,我就打開了所有的大門,上天就可以在我的生命中創造一個又一個奇蹟。若沒有渠道,上天的運作便被阻擋。上天需要越來越多的渠道從自上天中被清潔出來,所以才不會有任何事阻止我從內到外自由的流動。
  上天無法使用我,除非我獻出我自己。上天絕不拿取任何事物,除非它是自願的付出。因此將我的一切交給上天,完全無所保留,並且在我的給予中徹底地忘記自我。與生命的節奏一致,與上天的節奏一致,隨之自在且優雅地流動。不要再浪費任何時間在思考它上面,現在就做些什麼吧。
為什麼會看到廣告
邀請台灣、香港、中國三地的朋友,分享自己的生命故事。雖然都是華人,但有著不同性別、不同性傾向、不同成長經歷。但都符合一些人性原則:「每個生命,都是獨特、珍貴、美好的」、「生命的傷口,也是生命的窗口」、「真實自我,幸福人生」。期許通過「生命陪伴生命、生命感動生命、生命影響生命」的方式一起生命學習成長。
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!
February 5
閱讀時間約 3 分鐘
February 6
閱讀時間約 3 分鐘
February 7
閱讀時間約 3 分鐘
February 8
閱讀時間約 3 分鐘
February 9
閱讀時間約 3 分鐘
February 10
閱讀時間約 2 分鐘
你可能也想看
February Tre其實這兩週都沒什麼約會,唯一大的起伏是詩梵真的要飛往英國了,一直覺得很遙遠的事突然在眼前,好不真實的感覺
Thumbnail
avatar
是我太奇怪還是世界很無奈
2022-02-20
HC Deb 04 February 1955 vol 536 cc159-60 台文譯本Só͘-í kiàn-kok éng-oán sī ài khò ka-tī ê, bô jīm-hô gōa-le̍k ē-sái pó-chèng lí ē-tàng kiàn-kok, he kin-pún tō bô hù-ha̍p chú-koân-chiá ê tēng-gī.
avatar
陳易宏
2020-05-13