編輯嚴選
【我們與病毒的距離】周圍都有識嘅人確診!疫症已經殺到埋身

2020/02/12閱讀時間約 1 分鐘
#我們與病毒的距離

之前寫咗篇文講行山個個都唔戴口罩,
竟然有唔少人reply「你自己揀座熱門山冇辦法架喎」,真心錯重點到黑人問號。
乜原來人人出街都應該戴好口罩呢啲常識,真係有咁難明咩?

話口未完,妹妹就喺家族whatsapp公告︰
「我公司其他部門有同事確診咗……」
我全家︰!!!!!

.

雖然妹妹返工戴住口罩,而且同確診者唔同部門冇交集,
但始終一日喺公司坐八個鐘,全公司共用中央冷氣又要食嘢飲水,都唔知有冇接觸過啲飛沫。
呢種情況唔單止驚自己有事,更驚係做埋隱形帶菌者,惹晒全屋人。

於是我whatsapp 同班fd講︰
我︰唉我妹公司有人確診咗……可能好快到我被隔離啦
朋友A︰吓
朋友B︰!!!
朋友C︰你今日已經係第4個同我講身邊有人中啦
全group人︰哇!傳得咁快?好驚呀!

.

網上有人比喻呢隻武漢肺炎就好似殺蟲劑咁,你中咗唔會即刻發作,
等你潛伏期帶返屋企惹全家,傳播性真係超強。

唔好再講「邊有咁易中呀」!
喪屍有樣睇,武漢肺炎係可以好耐都冇病徵架。
可能你旁邊行過嘅人就係住正喺患者樓下,而且廁所條氣喉咁啱漏氣,
於是佢不知不覺中咗,不知不覺惹埋你,而你又不知不覺帶埋返屋企……

病毒同我哋嘅距離,就係得返咁近。
幾時都記住︰勤洗手,戴口罩,保護自己同屋企人。

by又曦
新作連載速度由Facebook反應決定,睇最新一集&追稿請到︰http://bit.ly/2U90wzw
===
想聯絡作者?
FB︰@又曦
方格子︰@又曦
matters︰@又曦
IG、medium︰@morning_rays
紙言︰@又曦
又曦
又曦
遺憾與傷痕,是人活下去的養分。 香港作家;已出版小說︰《補習社》《自修室》《平行世界裡,我沒有錯過你》等;已出版散文集︰《多謝仆街讓我們長大》 FB、紙言、方格子︰@又曦 IG、medium、matters︰@morning_rays
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!