《漢城》結局篇 II — 似夢迷離

2021/03/19閱讀時間約 9 分鐘

無奈這風雨難逃避

「爸爸……爸爸佢唔贊成我同你結婚呀……」
究竟,Chloe 呢句說話,對我哋帶嚟咗幾大嘅衝擊呢?
喺事發之後嘅一段時間,呢句說話,基本上冇為我哋帶嚟任何嘅衝擊。
冇錯,喺事發當晚,Chloe 爸爸對 Chloe 嘅一巴掌(其實唔止一巴),的確差啲引起一場肢體衝突,甚至一場交通意外;但當我冷靜落嚟之後,呢啲不必要嘅支節,幸運地冇發生到。
而我同 Chloe 都深信,眼前嘅波折,並唔係一個大問題;因為,我哋仲有好多途徑去解決問題。到目前為止,事情同絕望,仲有好一大段距離。
我哋仍然充滿信心,我哋呢對有情人,仍然會終成眷屬。

十月初某週末,京釜高速公路往大田方向。
喺 Chloe 爸爸唔贊成我哋結婚呢個壞消息傳出之後,生活一切如常。
又唔係真係一切如常嘅;起碼,我哋喺呢個星期六嘅早上,就暫停我哋一切嘅正常活動,揸車落公州,去搵金家嘅「大家長」 — 嫲嫲,希望佢幫忙說服佢個仔、Chloe 個爸爸,准許我哋呢段婚姻。
作為土生土長嘅韓國人,Chloe 明白,呢招係佢嘅最強殺著;因為佢深知,佢爸爸可能唔聽老婆話,但一定要聽阿媽話。呢一點,Chloe 深信不疑。
事實上,Chloe 媽媽一直都企喺我哋呢邊,幫我哋講好說話;只不過 Chloe 爸爸無動於衷。
「放心喎蠢蛋老公,」Chloe 喺車上面飲緊咖啡,心情應該都幾輕鬆吓。「嫲嫲咁錫我,一定會幫我㗎!我一定可以嫁俾你㗎!」
「我冇擔心喎蠢蛋老婆;」我揸緊車,一邊食緊佢整嘅三文治。「我知道你總有辦法嘅;試問呢個世界上,有乜嘢可以阻到一個恨嫁嘅女人出嫁吖?萬有引力都未必得啦!」
「好衰㗎你!又笑人……」Chloe 嬌嗔。「人哋做咁多嘢,都係為咗想同你喺埋一齊咋,你仲笑人,冇良心呀你……」
「唔係你恨嫁我,係我恨娶你;得未?」我補鑊。
「算你啦!咁就差唔多!」佢好滿意。
同日上午較後時份,公州,嫲嫲屋企。
Chloe 同我正襟危坐喺茶几嘅一邊,好用心咁鉅細靡遺同嫲嫲解釋緊我哋嘅遭遇同處境;坐喺茶几另一邊嘅嫲嫲亦都聽得好入神、愁眉深鎖。由於佢哋嘅對話內容涉及好多忠清道同扶餘嘅口音、土話同俗語,我嘅韓文聆聽能力只能應付一半左右。
喺對話過程中,嫲嫲好多次打斷 Chloe 嘅說話,問咗都幾多問題,主要係圍繞住我同 Chloe 嘅關係、同埋我嘅來歷、屋企狀況等等。呢層我都理解嘅,始終,佢個孫女將會嫁俾個外國人;了解清楚情況、同埋我嘅背景,其實都不為過。
大約一個鐘之後,Chloe 終於講完要講嘅嘢。嫲嫲呷咗啖茶、靜咗半晌。坦白講,呢個時候我嘅心情非常忐忑不安,因為我完全唔可以喺嫲嫲嘅面上,接收到任何資訊。究竟佢贊成,定係反對我哋嘅親事呢?
呢個世界上,最度日如年嘅感覺,就係等結果嗰陣。
良久,嫲嫲終於開聲:
「我諗,你爸爸已經將當年點樣千辛萬苦同你媽媽成親嘅事,忘記得一乾二凈喇……唉……」
「爸爸同媽媽當年發生啲咩事呀?」Chloe 一臉疑惑;其實我都好疑惑,不過冇放喺面上。
「你外公同外婆,當年非常反對你爸爸同你媽媽嘅婚事。」嫲嫲非常平靜咁講。
「吓?!」Chloe 呢個「吓」,十呎高十呎闊;好明顯,佢未聽過呢件事。
「我諗,佢哋應該冇同你講過呢件事喇;」嫲嫲再呷一啖茶。「你都知道,我哋金家一直都只係農民,但係你媽媽係城北洞嘅富家小姐;當日你爸爸提親嗰陣,吃盡苦頭;因為你外公外婆,想將你媽媽,許配俾一個財閥嘅第二代……」
城北洞嘅富家小姐……用句廣府話嚟講,Chloe 媽媽本來就係知書識禮嘅「西關小姐」。城北洞嘅有錢,同江南清潭狎鷗亭嘅有錢唔同。城北洞喺漢城,代表「傳統富豪」,並非新發跡嘅江南區可比儗。
「吓?!」Chloe 呢個「吓」係冇聲嘅,只不過完完全全寫喺佢面上。我睇到,係因為佢 O 晒嘴望住我,擘大個口。
其實 Chloe 有同我提過,佢爸爸媽媽係大學嘅師兄師妹,喺校園認識,然後開始拍拖;估唔到,佢哋背後有個連 Chloe 都唔知嘅故事。
喺接近二十年後嘅今日,呢啲故事唔係咩新聞;十套韓劇九套都有雷同嘅橋段。只不過喺資訊冇咁發達嘅廿年前,同埋呢件事發生喺身邊嘅人身上,感覺就有啲唔同。
其實,類似嘅嘢,當時咪發生緊係我同 Chloe 身上囉……
「你媽媽當年好硬頸、非君不嫁;」嫲嫲望一望 Chloe。我諗我同嫲嫲都諗緊同一樣嘢:Chloe 除咗擁有同媽媽好相似嘅外表之外,連性格都遺傳埋。
「於是佢兩個私定終身,喺我同你爺爺見證之下,結為夫婦。直到你媽媽有咗你,你外公外婆終於明白,佢哋一係永遠冇咗個女,一係接受現實;好彩佢哋選擇接受現實。後來,你爸爸喺學術界都算有一番成就;總算冇令你公公婆婆失望。」嫲嫲娓娓道來。
我留意住 Chloe 嘅神情,當佢聽到佢媽媽身懷住佢,然後外公外婆要接受現實嗰陣,佢眼中閃過一絲靈光;但係好快又轉為失落。
我知佢應該係諗緊佢自己嘅身體狀況,令到呢件事唔可能發生喺我哋身上。
呢個時候,Chloe 拉住我隻手,企咗起身,行到嫲嫲前面,然後跪低。由於佢拖住我嘅關係,我喺冇選擇餘地之下,陪佢一齊跪。
「嫲嫲,我哋係真心相愛㗎!」Chloe 開始啜泣。「希望你可以成全我哋,幫我哋同爸爸求情!」
「小美呀,你咁樣,嫲嫲好心疼㗎!快啲起身先啦!」然後嫲嫲望住我。「你都起身先啦!」
我同 Chloe 如言起身,坐咗喺嫲嫲則面;但呢個坐姿,其實同跪冇乜分別。
「小美呀,放心啦,有嫲嫲幫你作主!」我聽到今次嚟探嫲嫲、最想聽到嘅說話。「嫲嫲幫你同爸爸講,佢唔敢唔聽我話㗎!你哋放心啦!」
「多謝嫲嫲!」Chloe 攬住嫲嫲,另一個又喊又笑嘅樣。
「손서 (孫婿),」嫲嫲微微轉向我、捉住我對手。「你要好好愛惜我個孫女呀!」
「知道,嫲嫲;我一定會。」我好誠懇咁答佢。
我諗,問題應該解決咗喇。

見完嫲嫲之後,由於得到嫲嫲嘅支持同保證,我同 Chloe 都覺得,事情經已告一段落。接住落嚟嘅問題,就係繼續圍繞我哋婚禮嘅事項,例如幾時請我兩老過嚟「對襯家」之類嘅事情。
當然,世故嘅 Chloe 認為,點都要俾個好啲嘅下台階佢爸爸,唔好令佢老人家難做。呢點我非常同意,因為,結婚之後,我哋就會成為親戚;心裏面有條刺就唔係幾好啦。

星期二中午時份。
如常喺宿舍食晏同埋休息。呢個時候,Chloe 電話響,佢傾咗兩句之後,行咗入房繼續傾。
冇耐,Chloe 傾完返出嚟,個樣有啲擔憂。
「冇事吖嘛?」我問佢。
「爸爸 call 我,佢話今晚想見我同你……」佢皺住眉答我。
「會唔會係想傾吓我哋嘅婚事?」我再問。
「……唔似……」Chloe 答我。
同日晚上,狎鷗亭洞,Chloe 屋企。
「어머님、아버님 。」我以敬語(존댓말 /尊待語)稱呼佢兩老做「爸爸」、「媽媽」。其實我咁樣叫咗 Chloe 媽媽好耐,佢好受落;至於佢爸爸……其實係 Chloe 分咐我咁叫。Formality?拉關係?唔知。總之係韓國人見家長嘅習慣,我照足佢分咐去做。
「馮先生,」Chloe 爸爸開聲 — 流利英文。當然啦,佢老人家係大學教授。「我諗我哋仲未去到呢個地步,你叫我金先生得喇。」
𠹶!中鎗。
「你哋想飲啲乜呀?茶好唔好?」Chloe 媽媽開聲;應該係唔想啲氣氛搞到咁僵。
「唔使喇,佢哋唔會留低好耐。」我未答,金先生搶我白。
「爸爸!」Chloe 開聲。
「你收聲!我一陣先教訓你!」金先生喝停 Chloe,然後向住我講:「我知道你今日嚟嘅目的。我嘅答案好簡單:唔得!」
「點解?」我知我問得蠢;但係除咗咁問,我唔知可以點反應。
「男兒立身處世,講究『修身、齊家、治國、平天下』;」金先生轉台,用 Nicam 同我講大學之道。「你堂堂男人,空有唔錯嘅學識、吊兒郎當、做個兼職教師、全無大志;你照顧到我個女咩?你憑乜嘢娶佢呀?更何況,你唔係韓國人,我唔會俾我個女嫁外人!」
估唔到,佢都有做 Due Diligence,睇過吓我個背景。
你話我吊兒郎當,我都仲可以正正經經做個全職教師、甚至大學講師,一步一步慢慢嚟;你家陣講我嘅國籍同種族,即係擺明冇彎轉啦!
「金先生,如果你覺得,我喺事業上面,未能夠俾到銀美幸福的話,我可以努力去實現呢個目標;」我答佢。「但係如果你呢個係國籍或者種族嘅問題的話,我諗我哋嘅對話,冇必要再繼續落去。」
我唔係憤青,亦唔係大中國膠;但喺一個唔對等嘅環境之下,談判係冇可能、亦唔應該繼續落去。呢個係外交慣例,亦都係我做人嘅原則。
於是我企起身,向佢兩老微微欠身,然後拖住 Chloe 離開。
「咪住!」金先生叫停我哋。「你唔可以再同我個女一齊!」
我未嚟得切俾反應,Chloe 轉身、用一個好唔客氣嘅語氣同佢爸爸講:「我同邊個一齊、嫁俾邊個,與你無關!我已經係成年人,我有權選擇我喜歡嘅人、過我想過嘅生活!」
「你係成年人,你亦都係我姓金嘅人!」金先生提高聲線。「婚姻大事,取決於父母之命。你如果一意孤行,係都要同呢個外國人一齊的話,我會同你公開脫離關係!以後我呢個家族,冇人會認你係其中一份子!你鍾意姓乜都好,總之唔好再姓金!」
「老公!你唔可以……」Chloe 媽媽想開聲,俾金先生用手勢截停。
Chloe 冇答佢,只係眼淚直流,喊得好淒涼。金先生一句完全唔顧念父女情嘅說話,傷透 Chloe 心。
「馮先生,」金先生對我講。「我同你,仲未就此完結。」
「我都相信係;金先生。」我答完佢之後,拖住 Chloe 離開金家。
情癡總有缺憾
情深總要別離
天意愛弄人
誰人可退避
時光幾次錯漏
人海幾次傳奇
聚了又分 愛情似夢迷離
面對去或留 徬徨怎決定
為何熱戀 不應該愛慕的你
曾也盡努力
求共你一起
無奈這風雨難逃避
(待續)
為什麼會看到廣告
IF
IF
Medium 累積超過一百萬 claps 嘅廣東話作者。小說 《當首爾仍是叫漢城的那些年》系列、《北角演義》、《初雪》、《中環遊戲》作者。https://medium.com/@herrfung 、 https://t.me/ifpush
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!