編輯嚴選
當首爾仍是叫漢城的那些年(肆拾捌)

2021/01/12閱讀時間約 9 分鐘

Chloe 의 童夢 이루어집니다

喺一段正常嘅感情生活入面,理論上,我哋每日無時無刻,都係愛緊同一個人。所以理論上,應該日日都係情人節。
好地地咁咪幾好囉,偏偏我哋又要阿茂整餅,走去揀一日做「情人節」。咁即係點呀?我明明日日都已經愛緊你,點解喺每年情人節,我又要對你表示「我愛你」?咁我喺呢日愛你,其餘嗰 364 日係咪唔使愛你?
媽,我好亂呀!
平日五百(港幣;下同)一打玫瑰,情人節賣兩千。平日五百一餐燭光晚餐,情人節兩千。好明顯,情人節並唔係向荷包同銀行戶口示愛嘅日子。
人類都係喜歡作繭自縛。
(條副題我係玩緊嘢,真正韓文唔會咁寫,應該係「Chloe 의 어린 시절 꿈이 이루어집니다. 」;寫返出嚟費事俾人叉輪廚。)

1998 年 2 月 14 日,星期六,情人節;係我同 Chloe 嘅第一個情人節。
呢個亦係 Chloe 咁大個女,第一個有男朋友嘅情人節;今次第二次拍拖嘅佢,之前嗰段關係,等唔到呢一日。
如果以女仔平均由十二歲開始,就夢想有個完美嘅情人節嚟計,廿二歲嘅 Chloe,發呢個夢發咗十年。今年,1998 年,佢終於「叫糊」。而佢嘅 Valentine,就係我:起晒躲嘅「Heartless little shit」。
如果,呢次我搞「喎」咗 Chloe 個情人節,亦即係話,我親手摧毀咗一個少女嘅十年夢想。
God save Chloe Kim。
早上八點,跑步時間。
原本係五點半嘅,但自從 Chloe 週末入嚟過夜之後,我就冇可能五點半起到身。因為佢瞓覺嗰陣,鍾意用佢嗰 42 吋拑住我條腰同下盤,我動彈不得,只能夠趁佢轉便先可以甩身。
今日,除咗跑步之外,仲要去花店攞花。我喺宿舍附近嘅花店,訂咗一打白玫瑰。Chloe 鍾意白色,俾一打白玫瑰叫醒,感覺應該唔錯。
「小美,」我拎住紮花坐喺床邊。「起身喇!」
「蠢蛋早晨,」Chloe 睜開惺鬆睡眼,望一望我。「玫瑰花呀!多謝!」佢彈咗起身收花,錫咗我一啖。
Chloe 攬住紮花,個樣有啲感動。佢用力聞一聞其中一朵玫瑰,然後打咗個乞嗤。
食完 Chloe 煮嘅愛心早餐,我哋準備開始今日嘅行程。其實今日嘅行程,係 Chloe 安排嘅;佢安排咗今日做「睇樓日」。
經過我哋嘅研究 — 主要係佢嘅研究,我哋決定 — 主要係佢嘅決定,喺漢城龍山區嘅「龍山 2 街洞」落腳。嗰區係美軍龍山基地嘅座落位置,距離漢南洞教會都係步行距離(幾遠同幾斜吓嘅步行距離);Chloe 認為,嗰區多外國人住,特別係美國人,對我嚟講,生活會方便啲,容易融入啲。
為咗盡快可以實現同居生活,Chloe 決定唔嘥時間,連情人節都用埋嚟睇樓。其實都好嘅,起碼救咗我一命,唔使我安排晒全日節目,淨係搞靚一餐燭光晚餐,咁出事嘅機率就會大大降低。
換衫出街。我發覺今日 Chloe 著衫著得好奇怪。因為我哋會去燭光晚餐,所以佢著咗套 royal blue 嘅晚裝;但同時,佢喺晚裝底又著咗條牛仔褲。之後,我見佢將件晚裝嘅裙襬捲起,用扣針扣住喺裙身,好似迷你裙咁。
「銀美蠢蛋,你搞乜呀條裙?」我問佢。
「咁我哋今日要出去成日吖嘛,」Chloe 一邊整一邊解釋。「夜晚又燭光晚餐,咁我扣起條裙,著牛仔褲,用大褸同頸巾遮住。到晚飯嗰陣放返佢落嚟,除咗條牛仔褲,就變返 dress up;咁咪又可以 formal 又可以 casual 囉!」
有時候,你唔可以唔服 Chloe 嘅創意。
「蠢蛋,你好靚仔呀!」佢望住我著我嗰套 Calvin Klein 黑西裝嗰陣咁講。但我硬係覺得,黑恤衫襯黑西裝,有啲似古惑仔。不過算啦,鬼叫呢期興咩。
地鐵3號線,往漢城方向。今日 Chloe 高咗好多,因為佢著住對三吋踭;再加上佢點都要拎埋紮花出街,成車人望住我哋兩個。
「點解你要拎埋紮花出嚟呢?」我俾人望到周身唔聚財。
「因為係我男朋友送㗎!」Chloe 仍然表現得好興奮。「我第一個有男朋友嘅情人節喎,真係好開心㗎!」
見到佢咁開心,而且佢口中嘅男朋友就係我,其實我都幾冧嘅;如果少啲閒雜人目光會好啲𠻹囉。
去到位於龍山山腳近綠莎坪大路嘅地產公司,見到個代理,嚇一跳。整乜個代理成個李登輝總統咁嘅樣?!家陣台灣總統好難撈咩?點解要過嚟韓國𢯎老襯?
李登輝(其實我唔記得佢真名)準備咗四個盤俾我哋睇;佢一開聲就叫 Chloe 做「金太太」,𠱁得佢鬼咁開心;薑係老嘅辣,呢個阿伯代理真識撈。
韓國習俗,「金小姐」嫁人後,就會變成「金太太」,唔會冠夫姓。好明顯,金小姐好受「金太太」呢一套。
(按:呢個要解釋吓,其實「先生」、「太太」、「小姐」呢套係外來語,都係戰後先有嘅嘢。韓文本身冇呢套名詞,有嘅係已經好少用嘅 군 (Goon/君)、양 (Yang/孃),同埋男女通用嘅 씨 (Ssi/氏);用法同先生太太小姐亦唔同。)
拍咗拖兩個月就想嫁?你會唔會快咗啲呢?都係睇樓啦。
第一個盤喺梨泰院 1 洞,即係港人熟悉嘅梨泰院 Nike 店對面嘅山上,個地理環境好似跑馬地鳳輝台山村台之類咁,要上一條斜路,再上樓梯,然後先到嗰條街;Chloe 著住對三吋斗零,行到上去都已經想掉頭走。
個盤係天台屋(屋塔房/옥탑방 ),即係仲要行多兩層,冬天行到上去都出汗;next!
第二個盤喺返龍山 2 街洞,唔使上咁多斜路,但係樓下係間韓國餐館,我喺二樓都聞到泡菜味,Chloe 話驚聞得多會冇心機煮餸;next!
第三個盤都係龍山 2 街洞,係近南山塔嗰邊,即係半山。我見到 Chloe 聽到個位置就面都青,於是我同李登輝講,都係唔睇呢個單位。太高喇,就算啱,出入都唔方便。
最後一個,就喺地產公司隔兩三間屋,山腳位置,屋後冇幾遠就係基地範圍,對面就係超級市場。
唔,有啲似樣喇。
入到屋,單位喺地下,面積約 400 呎,一房一廳。間房好大,同個廳各佔一半,房有門口出庭院,中間用日式樘門間開。間屋其實係一間獨立屋,樓上係業主住,樓下租俾人。由於韓國屋嘅樓梯通常喺屋外,所以分層租都唔會係問題。
我同阿「金太太」對呢個單位都幾滿意,於是問價。李登輝話,呢個單位租四十萬圜,即係約二千八港紙。聽落唔貴,即使喺呢區,呢個係價頂。
我問 Chloe 覺得點,佢點頭。
就係咁,我哋終於搵到屬於我哋嘅 home sweet home。
大家仲記唔記得,呢張頭十一集嘅開版相?冇錯,呢度嘅地下嗰層,就係我哋嘅安樂窩。當年唔係呢道核凸捲閘,係傳統鐵閘;我覺得而家個單位係商用。
返去地產公司,簽好臨時租約,擺低二十萬圜訂金,租屋嘅事總算落實;比我哋預期順利。
行出門口嗰陣,我聽到 Chloe 自言自語咗句「金太太」。佢察覺到我望住佢,即刻收起笑容,同我講:「你恨吓先啦,追多我十年八年,我再考慮吓啦!」
「好呀!」我答佢。「十年後再講啦!」佢扁嘴,打咗我一嘢。
我哋截咗架的士,上去老地方(室內 office 嗰邊),等 Chloe 化妝同除牛仔褲。原本呢個係步行距離,但因為佢對三吋踭,都係搭的士穩陣啲。

六點半,汝矣島 63 大廈頂樓餐廳。
我拖住一個濃妝艷抹嘅 Chloe,準備燭光晚餐。我知佢唔鍾意,所以唔敢講出口,但係佢化咗個濃妝之後,真係好似金喜善;沿途嘅路人都 confirm 呢個事實。
但係餐廳個 receptionist 唔識死,叫咗佢一聲「金小姐」。
「佢點知我姓金㗎?」Chloe 問我,因為張檯係用我個名訂嘅。
「你估吓你化晒妝個樣似邊個?」我答佢;佢皺眉,扁一扁嘴。還好 Chloe 大方得體,並無分毫港女氣質,唔會隨便搵間餐廳嚟出氣。
我哋叫咗兩 set 五個 course 嘅晚餐,開咗支 Château Mouton。
食完 dessert,我拎咗份情人節禮物出嚟;Chloe 都拎咗份禮物出嚟。
我揀咗條 Tiffany 嘅心型鍊墜送俾 Chloe,仲有張寫住「Be my Valentine」嘅卡。雖然唔係乜嘢貴嘢,但我相信,Chloe 唔係計較禮物價值嘅人;佢會喜歡我送個「心」俾佢。
Chloe 先拆禮物,當佢見到條心型鍊之後,好開心咁講咗句「多謝」,然後就開始眼紅紅;呢個傻妹真係好眼淺。
當一個大眼韓妹含住兩泡眼淚、情深款款咁望住你嗰陣,莫講話條鍊,連條命都俾埋佢;買一送一,不另收費。
我幫佢戴起條鍊,佢攞咗個化妝鏡出嚟照一照,我見到佢滿足嘅表情。
Chloe 送俾我份禮物,上面有張卡,寫住「 바보에게 바보가 」,可以譯成「蠢蛋致蠢蛋」;卡裏面寫住「 사랑해요 !」,呢句唔使譯啦。
到我拆禮物,Chloe 原來送咗隻 Oris 嘅自動表俾我。我打爛表面嗰件事,佢真係好上心。以佢嘅收入,呢隻表應該用咗佢好多積蓄。我都唔係計較禮物價值嘅人,我只係戥佢肉赤。
我換咗我隻爛表落嚟,戴上新表,然後同佢講咗聲「多謝」;佢好甜咁笑。
飯後,我提議搭的士返屋企,但 Chloe 話唔好,佢話今日我洗咗好多錢喇;於是我哋去搭地鐵。
返到馬頭驛,我見 Chloe 已經行到跛吓跛吓;梗係啦,佢好似從來未試過著高踭鞋著足成日,腳踭都損晒。
結果我孭佢返宿舍。唔好睇佢咁瘦,啲骨重到呢,孭起上嚟都幾係嘢。
返到屋企,我散晒。
Chloe 坐咗喺我大脾,伏喺我耳邊,慢慢一句一句咁喺我耳邊講「多謝」;我有留意,佢講咗十四句。
我問佢,點解係十四句嘅?有特別意思?
「我由八歲開始,已經渴望有個浪漫情人節;」佢星星眼望住我。「今晚你滿足咗我十四年嘅願望,所以咪多謝你十四次囉!」
八歲……金小姐,你會唔會早熟咗少少呢?
讓我的美夢
換你一世情
始終都等到一串好光景
願你可快樂
像我癡情
誰是最愛不必再驗證
(待續)
為什麼會看到廣告
IF
IF
Medium 累積超過一百萬 claps 嘅廣東話作者。小說 《當首爾仍是叫漢城的那些年》系列、《北角演義》、《初雪》、《中環遊戲》作者。https://medium.com/@herrfung 、 https://t.me/ifpush
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!