編輯嚴選
《#性事傳紙仔》- 我地係點樣知道自己性傾向?

2020/11/13閱讀時間約 1 分鐘
撰文// 馬天娜
上次有朋友投稿問我:「我地係點樣知道自己性傾向?」
我會覆兩個詞語:探索,同埋碰撞。
同我地對其他事物同行為嘅喜惡一樣,相信好多人都係喺成長環境同過程中,不斷探索。喺一堆問號、不安同埋說不清嘅情感之中,一步步確認自己嘅性傾向。有人可能生活喺非常嚴謹同高壓嘅家庭教育,內心可能會有好多掙扎;亦有可能有人成長喺有中性打扮長輩嘅家庭中,細個不經不覺中就有接觸到不同性別氣質。亦有人面對現實,「人生階段」嘅大潮流,加上朋輩影響,進入所居地嘅婚姻制度,經歷過不同關係階段,之後想有改變,都唔定。
過往會有人提出:「你對邊一種性別有性衝動,或者想有肌膚之親的想法,你就係有對嗰個性別嘅性傾向。」你亦都可能喺網上見過不少心理測試,都係僅供參考。
除左上面比較主流的方法,隨住多咗人提及無性戀(Asexuality)同埋無浪漫傾向(Aromantic),主流的方法都未必可以令自己確定到傾向。當然啦,到底你係恐性,定係無性,呢個就係睇你同你的成長同生活環境嘅關係。
面對主流大衆,面對異性戀常規,性小眾都有越黎越多嘅專有名詞,我地反而唔需要急住認領一個標籤。網上面有好多圖表,到底邊一個可以俾到你覺得最適合自己嘅描述呢?會唔會近排喺一個交叉點,過幾年,遇過不同人之後,你可能會有改變?
認清自己的第一步,就係接觸不同字詞、不同圈子。真係聽唔少年紀比我大嘅人講出到社會之後先接觸到lesbian/gay呢啲字眼架!,先慢慢去體會自己感受,用你嘅說話去形容自己喜好/傾向,你總有一日會知道答案。
記住,無人可以幫你你判斷性傾向,因為只有你自己最了解自己。
PrideLab HK
PrideLab HK
我們以藝術推動性別平等。用幽默有趣模式講解香港性別議題,促進社會尊重及接受不同人士。 我們相信性別是一道光譜,而不是二元對立的概念。當每一個人能夠從性別定型中走出來,我們才能夠更自由成為更真實且完整的自我。性別平等不是零和遊戲,而是雙贏局面。 2013 年在香港成立並註冊為社團。
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!