2021/08/01閱讀時間約 1 分鐘
A可以話係一個完全同世界脫節嘅人。A唔知道邊個係姜濤,以為連登係「蓮燈」(蓮花寶燈個種,you know)。雖然係咁,A嘅燈力真係可以媲美連登各大燈神,係一盞名副其實嘅蓮花寶燈。
最靈驗嘅燈力可以係打LOL個陣體現到:一場三路都順風嘅局可以因為A嘅一句「輕鬆贏啦今場」俾對面唔知點解一波直接帶走,而且打積分個陣效果翻倍。所以我哋都會希望A少講為妙。
其實遊戲輸贏就真係唔緊要,體育精神先係最重要。但係,A呢排開始為我嘅人生送上唔同嘅祝福:
「你畢到業我咪嚟(photo day同你影相)囉。」
⋯⋯?咁係咪姐係我畢唔到業啦?
當然啦其實完全係講笑咁講。我咁大人有大量又點會咁care呢啲朋友之間嘅玩笑呢。唔知係咪身邊總會有一個咁樣燈力十足嘅人,正所謂「燈死好過撐人」,就同我嘅GPA一樣,每次都係越期待就越失望。覺得自己會炒車嘅course就真係炒晒車(唉)。GPA有時都係整定嘅,就好似你叻唔叻係天生咁,要就重新刷過首抽啦(講笑)。反而係一啲無關痛癢嘅事就極容易出事:快啲衝去校巴站and追唔到校巴、一個人咁咪食譚仔and A飛都要排長龍、好想發洩and post錯close friend list⋯⋯我以後一定唔會再用「一定」呢個字。人生真係好難捉摸,我都好想好想燈吓人,燈吓自己。
    八卷
    八卷
    我成日都話:「又醜樣又蠢仲要努力咁做個善良嘅人真係一件好難嘅事。」 瞓唔著嘅時候﹐歡迎睇吓。祝你有個好夢。
    留言0
    查看全部
    發表第一個留言支持創作者!