打拳一二事

2021/08/04閱讀時間約 2 分鐘
今日打完拳之後,A話不如去機舖,我拒絕咗。我同A講,我比較鍾意打鼓,太鼓之達人個種。
打鼓真係好好玩。細細個好鍾意玩NDS嘅打鼓,我覺得用手指去敲個螢幕咁樣玩先好玩,但係就無真係試過係機舖攞住鼓棍打。我成日都話打太鼓就好似我嘅人生咁。我哋係降世之前係可以選擇難度嘅,就好似玩太鼓可以揀梅竹松咁。我嘅靈魂一定係揀咗魔鬼模式,然後無鬼用嘅我就Miss晒一個一個音符(唉好頹)。
我真係覺得自己經歷咗好多苦難(自己講),例如我年紀輕輕就有風濕,一到梅雨季節就會抱怨:我仲未開始做打工狗,咁我日後點算⋯⋯我會將一切歸咎於我太懶:有得坐我唔會企,有得瞓我唔會坐,對運動嘅熱愛係零,因為真係好攰,第二日瞓醒又周身痛,煩。我每日都同自己講「我要做運動」,但基本上都係得個講字,人懶真係無辦法。
好啦其實講咗好多廢話,打鼓同打拳嘅共同點得個「打」字,而家入正題。
好多人問我點解我會無啦啦就去打拳。我承認係因為恆仔、明禎、周爸爸同nonkul拍嘅個套《一秒拳王》,成套戲熱血到我唔知痴咗邊條筋就走咗去打拳⋯⋯就係咁就踏上咗打拳嘅旅程。
打拳嘅話其實有三分一時間係打個沙包,三分一時間係做體適能,三分一時間係同教練或者其他人對打。可能我平時真係少接觸運動,中學時間最積極參與嘅已經係閃避球(多謝康師傅)。我好少好少可以體會到做運動嘅個種快感。老實講學咗四五個月左右,仲係好新手好多基本動作都做唔好,每次打完都係周身痛,亦都唔會好有成功感或者紓壓嘅感覺。對我嚟講,打拳俾到我最大嘅感覺就係我好清楚自己係「仲生存緊」。ok我知成件事聽落去好荒謬,但每次對打我都會提自己要手高手高,就算無力出拳我都要用靠對手擋住做防守。對打完會有45秒嘅break,而呢45秒可以話係我最肯定自己仲生存緊嘅時間,係真係可以感受到你嘅所有細胞都好熱血沸騰,攰到一個極限但都係要盡量俾自己放鬆、休息。
好啦,雖然係咁,但我都係打得好廢,仲成日偷懶hea打。但我真係好珍惜每一次嘅對打(因為我俾咗錢),有時會學習一下人哋係點樣出拳、點樣用手擋踢腳、點樣預測人哋下一個動作。就算勁廢成日要人哋讓我,但我開始覺得自己有認真去做呢件事,連「大兵步操」都第一個foul嘅我都可以有咁嘅一日。
好感謝個日突然之間想打拳嘅自己,人生真係好難得會有呢啲想做就做嘅機會。雖然無咩體型上嘅變化(sad),但我真心有覺得自己精神咗,有力咗。無論點都好,我而家好清楚明白做運動係真係對自己好嘅一件事。A最近話佢決定唔再打拳,如果係以前嘅我我一定會話「哦咁我都唔打啦拜拜。」但我竟然有一秒去諗「我仲打唔打好」、「會唔會有人想同我一齊打」⋯⋯
人真係會變。真嘅。
    八卷
    八卷
    我成日都話:「又醜樣又蠢仲要努力咁做個善良嘅人真係一件好難嘅事。」 瞓唔著嘅時候﹐歡迎睇吓。祝你有個好夢。
    留言0
    查看全部
    發表第一個留言支持創作者!