遠距靈氣和癌症 Distance Reiki and Cancer

2021/10/15閱讀時間約 6 分鐘
遠距靈氣和癌症 Distance Reiki and Cancer
當我接到我丈夫朋友的妻子的電話時,我已經練習靈氣大約一年了。在我認識她的 17 年裡,我們一直很友好,但只有在“老夥伴們”聚在一起時才會聯絡。她打電話給我說:“我覺得我需要給你打個電話,我得了兩種肺癌,預計只能活三個星期左右。”這真是太震驚了。她 47 歲,有一個 4 歲的孩子,這是一個他們從未想過會擁有的奇蹟寶寶。我告訴她我會為她做靈氣,並問她是否需要幫助照顧嬰兒。一周後,她打電話給我說:
"瑪麗,你說你會為我做什麼?"
我說我已經告訴她我會祈禱。
"沒做有別的嗎?"
她堅持道。我告訴她我一直在為她做遠距離靈氣。她想知道靈氣是什麼。我開始解釋 靈氣是一種宇宙的生命能量,她打斷了我,
"不,瑪麗,這東西的感覺如何,是暖和的嗎?"
"是的,感覺是很溫暖的。"
她繼續興奮起來。
"每天早上6:00會覺得暖和嗎?”
我一直在為我遙距的靈氣尋找驗證,現在它來了-她不僅能感覺到它,她還能知道我在什麼時間做遠距治療。
她接著告訴我,她確信她不會死。我告訴她我會繼續傳送靈氣,並告訴她如何做一些觀想的技術。幾個月後,她的醫生在一天晚上十點打電話給她,問她做了什麼。她說她正準備睡覺。他說:"不,我不是這個意思,你做了什麼?我在這裡看你的測試報告,你的報告很乾淨!"癌症沒有留下,她痊癒了!她得到了她想要的與女兒相處的時間。
作者姓名:
瑪麗·朗格
※譯者按:靈氣作為一個補充療法以減輕治療的痛苦與不適是可行的,但不可僅因此而放棄正統醫療,以免耽誤治療。


Distance Reiki and Cancer
I had been practicing Reiki for about a year when I got a phone call from the wife of my husband's friend. We had been friendly in the 17 years I had known her but had only communicated when the "old gang" got together. She called me and said, "I felt I needed to call you, I have two kinds of lung cancer and am only expected to live about three weeks." This was such a shock. She was 47 years old and has a four year old, a miracle baby they never thought they would have. I told her I'd do Reiki for her and asked if she needed help with the baby. A week later she called me to say, "Mary, what did you say you'd do for me?" I said I had told her I would pray. "No something else," she insisted. I told her I had been doing distance Reiki for her. She wanted to know what Reiki was. I started to explain about Universal Life Force Energy and she interrupted me, "No, Mary how does it feel, is it warm?" "Yes, it feels warm." She continued getting more excited. "Does it feel warm at 6:00 every morning?" I had been looking for validation for my distant Reiki and here it was—she was not only feeling it, she knew what time I was doing it.
She went on to tell me that she was sure she was not going to die. I told her I would continue the Reiki and told her how to do some visualization techniques as well. Several months later her doctor called her at ten one evening and asked what she was doing. She said she was getting ready for bed. He said, "No, that's not what I mean, what are you doing? I'm looking at your tests here and you are clean!" No cancer remained, she was healed! She has been granted the time with her daughter that she wanted.
Author Name:
Mary Ronge
為什麼會看到廣告
Maonjiang
Maonjiang
【作者於兩岸三地教學執業多年,內文為教室與診間的心得紀錄。】
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!