Josef Salvat-Melt 歌詞翻譯

2023/03/21閱讀時間約 3 分鐘
Melt, melt me down and pour me into you...
融化吧 融化我吧 使我融於你…

I'm not ready
我還沒準備好
I'm not ready for you to go
對於你的離去
I've turned myself to liquid
所以我把自己化作液體
So you can drink me into you
那麼你就能把我喝掉
I could give life to your body
就能讓你的身體富有生命力
I could give your skin it's glow
就能讓你的肌膚再生
I could give life to your cells
活化你每個細胞
I could do what you do
我可以做任何你想做的
I could go wherever you go
也可以跟隨著你去任何地方
Melt, melt me down and pour me into you
融化吧 融化我吧 使我融於你…
Melt, melt me down and pour me into you
融化吧 融化我吧 使我融於你…

I'd like to see the world this way
我想用這樣的方式去看看這世界
I'd like to know how you feel pain
想理解你的傷痛
I'd like to never miss a beat
我不想錯過任何一部分
I'd like our pleasure to be the same
希望我們感受一樣的快樂
Melt, melt me down and pour me into you
融化吧 融化我吧 使我融於你…
Melt, melt me down and pour me into you
融化吧 融化我吧 使我融於你…
Melt, melt me down and pour me into you
融化吧 融化我吧 使我融於你…
Melt, melt me down and pour me into you
融化吧 融化我吧 使我融於你…

The bombs went off, the aftershock...
一切炸開來 周圍隨之動盪
How long can you make an hour last
你能使它持續多久
It's the rapture and the terror at the same time
瘋狂的喜悅與恐懼並存
It's lilac wine that's bitter in my mouth
苦澀的丁香酒在我嘴裡
It's the rapture and the terror at the same time
瘋狂的喜悅與恐懼並存
At the same time...
同時存在著

Melt, melt me down and pour me into you
融化吧 融化我吧 使我融於你…
Melt, melt me down and pour me into you
融化吧 融化我吧 使我融於你…
Melt, melt me down and pour me into you
融化吧 融化我吧 使我融於你…
Melt, melt me down and pour me into you
融化吧 融化我吧 使我融於你…
elodie
elodie
最近更新很多 因為目前ㄉ職業是無業遊民…:))
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!