Madison Beer - Make You Mine【英文歌曲翻譯】

2024/02/15閱讀時間約 1 分鐘



[Intro]

I-I-I

我-我-我

Wanna feel, feel, feel Wanna taste, taste, taste

想要感受,感受,感受,想要品嚐,品嚐,品嚐

Wanna get you goin'

想要讓你振奮起來

I-I-I

我-我-我

Wanna lay, lay, lay

想要躺下,躺下,躺下

Wanna string, string, string

想要引導,引導,引導

Wanna make you mine

讓你成為我的


[Verse 1]

Step inside my mind

踏入我的心房

You can see the shrine

你值得看到心中那片天地

Got you on my walls

把你像藝術品般掛在牆上

Believe it (Believe it)

相信吧(相信吧)

Baby, don't be scared

寶貝,不要害怕

Want you everywhere

我想要你無處不在

Catch you if you fall

如果你跌倒,我會接住你

I mean it (I mean it)

我是認真的(我是認真的)


[Pre-Chorus]

Closer I get

我越靠近

Can you resist?

你能抗拒嗎?

It's relentless

它持續不斷

It's why

這就是原因


[Chorus]

I wanna feel the rush

我想感受那份衝動

I wanna taste the crush

我想品嘗那份迷戀

I wanna get you goin'

我想讓你振奮起來

I wanna lay you down

我想讓你躺下

I wanna string you up

我想引導你

I wanna make you mine

我想讓你成為我的

I wanna feel the rush

我想感受那份衝動

I wanna taste the crush

我想品嘗那份迷戀

I wanna feel

我想感受

I wanna lay you down

我想讓你躺下

I wanna string you up

我想引導你

I wanna make you mine

我想讓你成為我的


[Post-Chorus]

I-I-I

我-我-我

Wanna feel, feel, feel

想要感受,感受,感受

Wanna taste, taste, taste

想要品嚐,品嚐,品嚐

Wanna get you goin'

想要讓你振奮起來

I-I-I

我-我-我

Wanna lay, lay, lay

想要躺下,躺下,躺下

Wanna string, string, string

想要引導,引導,引導

Wanna make you mine

想要讓你成為我的


[Refrain]

Make you mine

讓你成為我的

(Can't you feel the rush?)

(你能感受到那份衝動嗎?)

(Can't you feel the rush?)

(你能感受到那份衝動嗎?)

(Can't you feel the rush?)

(你能感受到那份衝動嗎?)

Make you mine

讓你成為我的


[Verse 2]

See it in my eyes

在我的眼中看見

How they never lie

它們從不說謊

Just a little bite

僅僅一點點

Are you dreamin'? (Are you dreamin'?)

你在做夢嗎?(你在做夢嗎?)

Now I got you up

現在我激發了你

Would you look at us?

你會看著我們嗎?

Fantasy to life

從夢幻到現實

And I'm screamin', screamin'

我在尖叫,尖叫


[Pre-Chorus]

Closer I get

我靠近一點

Can you resist?

你能抗拒嗎?

It's relentless

這無可避免

It's why

這就是原因


[Chorus]

I wanna feel the rush

我想感受那股衝動

I wanna taste the crush

我想品嚐那份迷戀

I wanna get you goin'

我想激發你的慾望

I wanna lay you down

我想讓你躺下

I wanna string you up

我想引導你

I wanna make you mine

我想讓你成為我的

I wanna feel the rush

我想感受著那股衝動

I wanna taste the crush

我想品嚐著那份迷戀

I wanna feel

我想感受

I wanna lay you down

我想讓你躺下

I wanna string you up

我想牽引你

I wanna make you mine

我想讓你成為我的


[Post-Chorus]

I-I-I

我-我-我

Wanna feel, feel, feel

想要感受,感受,感受

Wanna taste, taste, taste

想要品嚐,品嚐,品嚐

Wanna get you goin'

想要激發你的慾望

I-I-I

我-我-我

Wanna lay, lay, lay

想要躺下,躺下,躺下

Wanna string, string, string

想要引導,引導,引導

Wanna make you mine

想要讓你成為我的

I-I-I

我-我-我

Wanna feel, feel, feel

想要感受,感受,感受

Wanna taste, taste, taste

想要品嚐,品嚐,品嚐

Wanna get you goin'

想要激發你的慾望

I-I-I-I-I-I

我-我-我

Wanna string, string, string

想要引導,引導,引導

Wanna make you mine

想要讓你成為我的


[Refrain]

Make you mine

讓你成為我的

(Can't you feel the rush?)

(你能感受到那股衝動嗎?)

(Can't you feel the rush?)

(你能感受到那股衝動嗎?)

(Can't you feel the rush?)

(你能感受到那股衝動嗎?)

Make you mine

讓你成為我的

9會員
124內容數
不專業翻譯
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!