Bubble tea and cigarettes-santa monica 歌詞翻譯

2023/03/21閱讀時間約 2 分鐘
Cruise down the violet street
漫遊在紫羅蘭色的街道
Hearing the wind blows by
聽著風吹拂
You're sitting next to mel
你坐在我身旁
But would it be our last ride
但這會是我們最後一程嗎?
I know I'll never win your heart
我明白我永遠無法贏得你的心
Chasing the sun 'til it gets dark
追逐陽光直到天色漸暗
Watching your silhouette with tears light up
看著你的輪廓伴隨眼淚映照
I'm not who you're crying for
我並不是令你為之哭泣的人
Fool me not?
我很傻吧
So pretty it's delusional
無非都是妄想
Is this love ended or it never started?
這份愛情已然結束 亦或是它從未開始過?
Won't ask it, I'll let go
我沒開口 就讓它走
I'm lost in love
我迷失在愛裡
I've lost it all
深陷其中
My story ended here but yours goes on
我的故事已經結束了 但你的還在繼續
Owning you just one last mile
擁有你的最後一里路
"Hold me now"
現在抱緊我
I know I'll never say it out
我知道我不會說出口
This love has ended and it never started
這份愛已經結束 亦或是它從未開始
Perhaps you'll never know
你可能也從未知曉
I'm lost in love
我迷失在愛裡
I've lost it all
陷入其中
I'm lost in love
深陷在愛裡
elodie
elodie
最近更新很多 因為目前ㄉ職業是無業遊民…:))
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!
從 Google News 追蹤更多 vocus 的最新精選內容