迎向更美好的未來?

2023/05/09閱讀時間約 3 分鐘
“被窩好舒服”
今天的心情有些複雜。或許是因為最近發生了一些事情,讓我感到有些不安。也或許是因為雨天作祟,讓整個人都感到有些憂鬱。
雖然我試著讓自己保持正向思考,但還是無法完全擺脫心中的負面情緒。我知道,這是一個需要時間去消化的過程。但有時候,我還是會感到有些無奈和無力。
或許,我需要更多的支持和鼓勵。或許,我該去騎車來紓解自己的壓力和焦慮......
提醒:以下開始含雞湯的文字」】笑
-----------------------------------------------------------------------
My mood today is a bit complicated. Maybe it's because of some recent events that make me feel uneasy, or maybe it's because of the rainy weather that makes me feel a bit down.
Although I try to maintain positive thinking, I still can't completely get rid of the negative emotions in my heart. I know that this is a process that takes time to digest. But sometimes, I still feel a bit helpless and powerless.
Perhaps I need more support and encouragement. Maybe I should ride a bike to relieve my stress and anxiety......
以行動支持創作者!付費即可解鎖
本篇內容共 1438 字、0 則留言,僅發佈於隨手分享
玉子燒ㄟ日誌
玉子燒ㄟ日誌
藉由文字傳遞此刻的訊息~ 贊助支持:https://reurl.cc/LA1xGL
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!