Codie - Spring 中英歌詞翻譯

2023/05/22閱讀時間約 2 分鐘
You're like all the stars in lonely nights
你彷彿是那寂寞夜空裡的星星
Hold me tightly in the darkness
在暗夜裡緊緊擁住我
You're like melody in silent sky
你彷彿是寂靜天空傳來的旋律
Touch my skin close my eyes
觸碰我 閉上眼
Spring in my step
春日就在我的步伐之下
Maybe I'm afraid of losing you
也許我害怕會失去你
But you know I will come through
但你明白我可以的
Maybe no one loves me like you do
大概不會有人像你一樣愛我了
Touch your skin close your eyes
觸碰你 閉上眼
Spring in your step
春日就在你的步伐之下
Baby please don't let me fly away
寶貝 請別讓我飛遠
How precious you are, how far will we go on
珍貴如你 我們就走多遠
Baby let me stay here for a while
寶貝 讓我留在這裡一會兒
Whenever the sun goes down to the ground
當日落降臨大地
I want to say
我想說
I have to say
我必須說
Maybe I'm afraid of losing you
也許我害怕會失去你
But you know I will come through
但你知道我可以的
Maybe no one loves me like you do
大概不會有人像你一樣愛我了
Touch your skin close your eyes
觸碰你 閉上眼
Spring in your step
春日就在你的步伐下
Baby please don't let me fly away
寶貝 別讓我飛遠了
How precious you are, how far will we go on
你有多珍貴 我們就會走多遠
Baby let me stay here for a while
寶貝 讓我在這停留一會兒
Whenever the sun goes down to the ground
當日落降臨大地
Hmm It's not too late
現在還不算太晚
I want to say
我想說
I have to say
我必須說
I love you
我愛你
elodie
elodie
最近更新很多 因為目前ㄉ職業是無業遊民…:))
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!