Nathan Sykes - Over And Over Again

閱讀時間約 5 分鐘
Nathan Sykes - Over And Over Again
From the way you smile
從你微笑的樣子
To the way you look
到你的模樣
You capture me
你捉住我的心
Unlike no other
你就是如此獨特
From the first hello
從第一聲招呼
Yeah, that's all it took
沒錯,那就是所有事情的開頭
And suddenly
然後就在那瞬間
We had each other
我們擁有了彼此
And I won't leave you
我不會離開你的
Always be true
這永遠都會是真的
One plus one, two for life
一加一 兩個人的生活
Over and over again
會一直如此下去
So don't ever think I need more
所以 不需要以為我需要更多
I've got the one to live for
我已經得到一個活下去的理由了
No one else will do
其他都是沒有作用的
And I'm telling you
而且我告訴你
Just put your heart in my hands
你就只要把心交給我
I promise it won't get broken
我答應你絕對不會讓它受傷
We'll never forget this moment
我們不會忘記這一刻
It will stay brand new
它永遠都會是全新的
'Cause I'll love you
因為我會愛你
Over and over again
不管重來多少次
Over and over again
一再地愛著你
From the heat of night
從夜晚的悶熱
To the break of day
到破曉的黎明
I'll keep you safe
我都會讓你感到安心
And hold you forever
並且一直握著你的手
And the sparks will fly
火花四濺
They will never fade
它們永不褪去
'Cause every day gets better and better
因為我們每天越變越好
And I won't leave you
我絕對不會離開你
Always be true
不管何時都是真的
One plus one, two for life
你加上我 兩個人的生活
Over and over again
不管人生重來幾次都會一樣
So don't ever think I need more
所以你不要以為我要的很多
I've got the one to live for
因為你就是我活下去的理由
No one else will do
沒有其他人可以取代你
Yeah, I'm telling you
沒錯 我認真地告訴你
Just put your heart in my hands
就把你的的心放心交給我吧
I promise it won't get broken
我答應你 絕不會讓你心碎
We'll never forget this moment
我們永遠不會忘記這一刻
It will stay brand new
我們的感情會一直像新的
'Cause I'll love you
因為我會一直愛你
Over and over again
一次又一次
Over and over again
一遍又一遍
Girl when I'm with you
女孩,你知道當我和你在一起時
I lose track of time
我總會忘記時間的流逝
When I'm without you
當你不再我身邊時
You're stuck on my mind
我整個心就被你塞住了
Be all you need
我會成為你需要的一切
'Til the day that I die
直到我死去的那天
I'll love you
我會一直愛你
Over and over again
一次次 一遍遍
So don't ever think I need more
所以 你不要有一絲我想要更多的想法
I've got the one to live for
我已經得到我存在的意義了
No one else will do
已經不需要其他的東西了
Yeah, I'm telling you
沒錯 我現在告訴你
Just put your heart in my hands
就請把你的心交給我吧
Promise it won't get broken
我保證不會讓你心痛
We'll never forget this moment
我們永遠不會忘記這個時刻
It will stay brand new
我們的感情會一直像現在一樣
'Cause I'll love you
因為我會愛你
Over and over again
不管重來幾次
Over and over again
都會一樣地
Over and over again
一遍又一遍
Life Dog
Life Dog
我站在雲林 - DogDogLife,苟活、慢慢活 #本想GoodGoodLife #不小心躺平 #我苟故我在
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!