《AS I Am就愛我》官方中文版

閱讀時間約 2 分鐘
Words and Music by Aodhan King, Melodie Wagner-Mäkinen & Michael Fatkin. © 2020 Hillsong Music Publishing. CCLI: 7147219
中譯詞/文文
VERSE 1:
I’m living in a grace where
我活在你恩典中
Everything is more than I imagined
一切遠超越我 所想像過
Where what is undeserved is freely given
我本不配的你卻 白白給我
PRE-CHORUS 1
All my regrets and my failures
我的一切失敗後悔
All of my wrongs have been left at the cross
一切過犯都丟在十架前
Now all that remains is the Father’s love
只有天父的愛是我一切

CHORUS:
Oh Lord You take me as I am
噢主你愛這樣的我
Over and over
一遍又一遍
You call me Yours again
說我為你所有
You see it all still
雖將我看透
You want me
仍要我
How You love me
你多愛我
How You love me
你多愛我
Your kindness and mercy
良善和憐憫
remind me
提醒我
How You love me
你多愛我
How You love me
你多愛我
As I am
就愛我

VERSE 2:
So let us be together
就讓我們在一起
Seated at Your table in communion
在你的筵席裡 一同坐席
Everyone is equal in Your presence
在你的同在裡不 存在高低

PRE-CHORUS 2:
Where I am from or where I’ve been
無論我是來自哪裡
The way that I’ve lived or the colour of skin
無論我的膚色或我的過去
Nothing will change how the Father loves me
都不改變天父愛我的心
TAG:
Oh Lord You take
噢主你愛
Oh Lord You take me
噢主你愛我
Take me as I am
愛這樣的我
1會員
4內容數
在信仰裡,有著最離奇、最驚豔的故事,是神和人一起寫成的,當然無比精彩、而且看為美好。 為神說故事,是我被創造的榮幸。
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!
文文的沙龍 的其他內容
《天堂降落》
閱讀時間約 1 分鐘
你可能也想看
I was gone would you notice Will you forget me? If one day you went and you left me? Or when that day comes when I pass on and I'm gone   I been awake just tossing in bed  
Thumbnail
avatar
一九八捌
2021-07-26
[椰漿飯 Nasi Lemak]從S飯店離開後, 接到了一個新加坡連鎖餐飲的工作, 這個工作必須要到香港受訓8個星期, 對我而言是個千載難逢的機會, 因為從沒在香港生活, 想藉此機會當個真正的香港人, 於是那年冬至開啟了外派/海歸生活.. 報到後開始一連串的工作站及現場受訓, 從最簡單的烤Kaya Toast, 櫃台, 收銀, 到
Thumbnail
avatar
李瑪西
2020-12-12
和平象:If I have to tell what harmony was alike,If I have to tell you what harmony was alike,it has to be ......
Thumbnail
avatar
蓮子水共同體
2020-06-29
#0056 賺價差 Was I doing this in vain?前幾天拿到了元大 0056 收益分配通知書。  我真正進場 0056 的時間是自去年 10 月除息後,一路買了 48 張,成本均價 24.74 (未除息前)...
Thumbnail
avatar
money.hunt
2019-11-09
紐約日記 010 歡迎來到布魯克林(上) As It Becomes Home I11249是全紐約市最性感的郵遞區號。若評審大發慈悲再多開放亞軍和季軍名額。⋯⋯全紐約市——是的,全紐約市。蘇活早已被來往遊客淹沒,崔爾喜的畫廊鑲上資本金箔,中城無聊透頂,東村的聖馬克街比起五年前能量盡失。紐約的美妙,沿著第14街擠進L車隧道,由東河底部呼嘯抵達了對岸。
Thumbnail
avatar
Jamie-May Minjie
2018-10-04
《瘋狂亞洲富豪》Crazy Rich Asian - 沉睡的巨龍/獅,醒了沒?「中國是一頭沉睡的獅子,就讓它繼續睡吧!等它醒來,世界將為之撼動。」 用這句拿破倫在史實上不知道有沒有說過的經典名言,做為本片的電影開場,就說明了本片就是帶著西方的眼睛切入一個華人的故事。
Thumbnail
avatar
XXY
2018-08-20