做女朋友,工人定老婆

2023/07/01閱讀時間約 1 分鐘
今日研究下做女朋友,工人,人妻既分別

女朋友

  • 會被男朋友關心,愛錫
  • 夜收工會有人接返屋企
  • 節日禮物總不會少
  • 每年既過年可以逗多份利是
  • 成日俾人問幾時結婚
  • 幸福笑容唔會中斷
  • 成日容光滿面
  • 合則來不合則去
  • 繼續有自己事業
  • 可以同另一半分享自己所發生既任何事

工人

  • 每個月有固定收入
  • 準時上班下班
  • 包膳食住宿
  • 遇到好既僱主其實同係自己屋企冇咩分別
  • 每個月定時有假期,放假就放假

人妻

  • 全職家庭主婦工作時間7x24x365
  • 冇人工
  • 冇自由
  • 冇假放
  • 冇工人既職業女性收工返屋企要洗衫拖地煮飯做家務
  • OT都唔敢開,因為一夜收工電話就係咁響
  • 遇到個好老公既其實家務分工合作會輕鬆好多
  • 遇到個唔生性既要貼錢買難受
  • 有事想同另一半分享可以下世請早
  • 要離婚好麻煩
總括係
  1. 未結婚前一定要同居,因為要同居左先知你婚後生活係點
  2. 同居後唔好問男朋友當你係乜,因為標準答案一定係話老婆,縱然你當下係做緊貼錢既工人
  3. 男人唔好問點解女人對你差,試下調返轉。包保你即時劈炮
  4. 女人,一定要三思而後行
  5. 要頭家,係為左有個安樂窩,係為左有個後盾
我係你條女而唔係你工人呀
做人個女其實幸福好多
5年前我想嫁你,5年後我慶幸仲未嫁你
呢一刻問我仲想唔想嫁,我會答唔想
因為,仲辛苦過返工
你當我係後盾時,咁我後盾呢
係你令我覺得自己連工人都不如
係你令到我唔想嫁你
我受夠
Yanny
Yanny
香港女工程師。鍾意打鼓寵物品酒。當試過突然間暈左後,清醒時發現男朋友不在身邊。呢刻先醒覺靠人不如靠自己。我需要係一個可以同我一齊行既男人,而唔係一個當我係工人既男人。我係女皇,而唔係你既工人
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!