[中英歌詞]I want that-(G)I-DLE

2023/10/23閱讀時間約 6 分鐘


I want the oh my oh my o-m-g 

我想要 噢 我的 我的天
I want that right now no b-r-b 

我現在就要 不要待會馬上回來
I want that all matte big black SUV 

我想要那個全黑霧面大型休旅車
I want that, I want that 

我想要那個 我想要那個
I want the oh my oh my o-m-g 

我想要 噢 我的 我的天
I want that right now that you and me 

我現在就要 你和我
I want that oui merci no c’est la vie 

我想要是、謝謝、不,這就是生活
I want that, I want that 

我想要那個 我想要那個

Don’t stop we run through the yellows 

不要停下,我們衝過黃燈
We go pedal to the metal 

我們猛踩油門
Then on stage collecting the medals 

然後在舞台上收集獎牌
We here ain’t no higher level 

我們已達到最高的階層
If you wondering I’m too hot for layers 

如果你感到懷疑,我太火了也不需多說什麼
See you only when I come up for air 

只有當我出來呼吸空氣時才能見到你
Get you tongue tied don’t no what to say 

讓你結巴,不知道該說什麼
What? Huh? 

什麼?嗯?

I want you to fall 

我希望你墜落
Hardest of all 

到一切的最痛苦
Until the tears roll down your face 

直到淚水滑落你的臉龐
Saying my name 

說出我的名字
Or nothing at all 

或者什麼都不說
I only want everything 

我只想要一切

I want the oh my oh my o-m-g 

我想要 噢 我的 我的天
I want that right now no b-r-b 

我現在就要 不要待會馬上回來
I want that all matte big black SUV 

我想要那個全黑霧面大型休旅車
I want that, I want that 

我想要那個 我想要那個
I want the oh my oh my o-m-g 

我想要 噢 我的 我的天
I want that right now that you and me 

我現在就要 你和我
I want that oui merci no c’est la vie 

我想要是、謝謝、不,這就是生活
I want that, I want that 

我想要那個 我想要那個

Green light stop doing nothing 

綠燈亮起了,不要什麼都不做
Start pushing loosen my buttons 

開始推動,鬆開我的束縛
Share one seat from LA to London (uhhh) 

從洛杉磯到倫敦 共享同個位置
This could turn into something 

這可能演變成一些事情
We could do this all up and down the coastline 

我們可以沿著海岸線進行
If you wanna come in close no I don’t bite 

如果你想靠近,我不會咬你
Get on over here 

快點過來吧
and don’t fight the moonlight (uhhh) 

不要再抗拒了

I want you to fall 

我希望你墜落
Hardest of all 

至一切的最痛苦
Until the tears roll down your face 

直到淚水滑落你的臉龐
Saying my name 

說出我的名字
Or nothing at all 

或者什麼都不說
I only want everything 

我只想要一切


I want the oh my oh my o-m-g 

我想要 噢 我的 我的天
I want that right now no b-r-b 

我現在就要 不要待會馬上回來
I want that all matte big black SUV 

我想要那個全黑霧面大型休旅車
I want that, I want that 

我想要那個 我想要那個
I want the oh my oh my o-m-g 

我想要 噢 我的 我的天
I want that right now that you and me 

我現在就要 你和我
I want that oui merci no c’est la vie 

我想要是、謝謝、不,這就是生活
I want that, I want that 

我想要那個 我想要那個

I want that p-s-y-c-h-o-t-i-c kinda love 

我想要那種精神病般的愛
p-s-y-c-h-o-t-i-c kinda love 

像精神病般的愛

I want the oh my oh my o-m-g 

我想要 噢 我的 我的天
I want that right now no b-r-b 

我現在就要 不要馬上回來
I want that all matte big black SUV 

我想要那個全黑霧面大型休旅車
I want that, I want that 

我想要那個 我想要那個
I want the oh my oh my o-m-g 

我想要 噢 我的 我的天
I want that right now that you and me 

我現在就要 你和我
I want that oui merci no c’est la vie 

我想要是、謝謝、不,這就是生活
I want that, I want that 

我想要那個 我想要那個

桂
想知道哪些歌曲適合現在的你嗎?想從歌曲中學習到更多嗎?來這裡走走吧!
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!