David Guetta & OneRepublic- I Don't Wanna Wait【英文歌曲翻譯】

2024/04/05閱讀時間約 5 分鐘

[Chorus]

Let's make tonight the weekend

讓今晚成為週末吧

I don't wanna wai-ait

我不想等待

I don't wanna wai-ait

我不想等待

I don't wanna wait

我不想等待

Got no reason not to celebra-ate

沒有理由不慶祝

Baby, I just don't wanna wait

寶貝,我只是不想等待


[Verse 1]

Swimming in the deep blue

在深藍色的海中嬉戲

Got me thinking 'bout you

讓我想起了你

I'm just trying to dive right in

我只是想要直接跳進去

Wanna spend tonight like

想要度過今晚

The last night of our lives

就像我們生命中的最後一夜

Chasing all the love we can

追逐我們能找到的所有愛


[Pre-Chorus]

And now, oh, I'm in a sea of lights

現在,哦,我身處於燈火璀璨的海洋中

And all that I can see is you

而我所能看見的全部都是你

And now I'm dyin' to feel alive

現在我渴望感受生命的活力

So baby, let's try something new

寶貝,讓我們試試新鮮事物


[Chorus]

Let's make tonight the weekend

讓今晚成為週末吧

I don't wanna wai-ait

我不想等待

I don't wanna wai-ait

我不想等待

I don't wanna wait

我不想等待

Got no reason not to celebra-ate

沒有理由不慶祝

Baby, I just don't wanna wait

寶貝,我只是不想等待

Tonight's the weekend

今晚就是週末

I don't wanna wai-ait

我不想等待

I don't wanna wai-ait

我不想等待

I don't wanna wait

我不想等待

Got no reason not to celebra-ate

沒有理由不慶祝

Baby, I just don't wanna wait

寶貝,我只是不想等待


[Verse 2]

I've been chasing so long

我已經追逐了這麼久

Every right that feels wrong

每個正確的感覺都顯得錯誤

Rather be with you instеad

寧願和你在一起

There's something about it right hеre

這裡有一種特別的感覺

Got me seeing so clear

讓我看得更清楚

Rainbow-coloured skies ahead

前方是彩虹般的天空


[Pre-Chorus]

And now, oh, I'm in a sea of lights

現在,哦,我身處於燈火璀璨的海洋中

And all that I can see is you

而我所能看見的全部都是你

And now I'm dyin' to feel alive

現在我渴望感受生命的活力

So baby, let's try something new

寶貝,讓我們試試新鮮事物


[Chorus]

Let's make tonight the weekend

讓今晚成為週末吧

I don't wanna wai-ait

我不想等待

I don't wanna wai-ait

我不想等待

I don't wanna wait

我不想等待

Got no reason not to celebra-ate

沒有理由不慶祝

Baby, I just don't wanna wait

寶貝,我只是不想等待

Tonight's the weekend

今晚就是週末

I don't wanna wai-ait

我不想等待

I don't wanna wai-ait

我不想等待

I don't wanna wait

我不想等待

Got no reason not to celebra-ate

沒有理由不慶祝

Baby, I just don't wanna wait

寶貝,我只是不想等待


[Outro]

Let's make tonight the weekend

讓今晚成為週末吧

I don't wanna wai-ait

我不想等待

I don't wanna wai-ait

我不想等待

I don't wanna wait

我不想等待

Got no reason not to celebra-ate

沒有理由不慶祝

Baby, I just don't wanna wait

寶貝,我只是不想等待

9會員
124內容數
不專業翻譯
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!