[中英歌詞]Perfect Night- LE SSERAFIM

2023/11/10閱讀時間約 5 分鐘



Me and my girlies 

We gon’ party ’til it’s early 

我和我的閨蜜們

將會開派對狂歡直至天亮


Got me feelin’ otherworldly tonight

 今晚感覺置身於另一個世界


Caught in some traffic 

But the radio is blastin’ 

Drop a red light and we’ll sing it goodbye

雖然交通有點堵塞

但收音機正播放著音樂

 遇到紅燈 我們會唱著歌道別


Ooh, ooh-ooh-ooh

噢~


By the morning, feel like magic

I got all I need you know 

清晨到來,感覺就像有了魔法一樣

你知道我已經得到了我需要的一切


Nothing else can beat 

The way that I feel when I’m dancin’ with my girls 

Perfect energy, yeah 

沒有什麼能比得上

我和閨蜜們共舞的感覺

完美的能量,耶


We flawless, yeah, we free 

There’s no better feelin’In the whole wide world 

我們完美無缺,是的,我們自由

世上沒有什麼感覺比它更好


Tonight (Tonight) 

I don’t care what’s wrong or right 

今晚(今晚)

我不在乎什麼是對什麼是錯


Don’t start blowin’ up my line 

I’d care at 11:59 

But nothin’ counts after midnight

先別開始炸裂場子

11:59分的時候 我應該還會在意

但午夜過後一切都不重要了


Come and take a ride with mе 

I got a credit card and some good company 

來和我一起出去兜風吧

我有信用卡 也有好同伴


Some comе through 

Make the fit real good

Why you still stuck on loading? 

有其他人過來了

展露窈窕曲線

為何你仍然停滯不前?


Waitin’ on you, babe 

Ooh, ooh-ooh-ooh

Night to mornin’, live slow motion 

在等著你,寶貝

噢~

夜晚到早晨,慢慢享受


I got all I need you know 

Nothing else can beat 

The way that I feel when I’m dancin’ with my girls 

你知道我已經得到了我需要的一切

沒有什麼能比得上

我和閨蜜們共舞的感覺


Perfect energy, yeah 

We flawless, yeah, we free 

There’s no better feelin’

In the whole wide world 

完美的能量,耶

我們完美無缺,是的,我們自由

世上沒有什麼感覺比它更好


Tonight (Tonight) 

I don’t care what’s wrong or right 

今晚(今晚)

我不在乎什麼是對什麼是錯


Don’t start blowin’ up my line 

I’d care at 11:59 

But nothin’ counts after midnight 

先別開始炸場子

11:59分的時候 我可能還會在意

但午夜過後一切都不重要


Ooh, ooh, ooh (Hahaha)

噢~哈~

Ooh, ooh-ooh-ooh

噢~


By the morning, feel like magic 

清晨到來,感覺就像有了魔法一樣


I got all I need you know

Nothing else can beat

The way that I feel when I’m dancin’ with my girls 

你知道我已經得到了我需要的一切

沒有什麼能比得上

我和閨蜜們共舞的感覺


Perfect energy, yeah 

We flawless, yeah, we free 

There’s no better feelin’

In the whole wide world 

完美的能量,耶

我們完美無缺,是的,我們自由

世上沒有什麼感覺比它更好


Tonight (Tonight) 

I don’t care what’s wrong or right 

今晚(今晚)

我不在乎什麼是對什麼是錯


Don’t start blowin’ up my line 

I’d care at 11:59 

先別炸場

11:59分的時候 我可能還會在意


Don’t start blowin’ up my line 

先別炸場

桂
想知道哪些歌曲適合現在的你嗎?想從歌曲中學習到更多嗎?來這裡走走吧!
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!