LaLaLand係我心目中嘅愛情電影Top1 🎬

閱讀時間約 2 分鐘

LaLaLand上映嗰年,我正好18歲,未談過戀愛。朋友陪我去睇戲,佢望住睇瞓,而我一個人熱淚盈眶地睇住男女主角,幻想住美好嘅愛情,眼中只看得到前期嘅甜蜜,心裡卻嫉妒Mia同Seb最後都實現咗各自嘅夢想,對兩人分開嘅遺憾同難過一點都體會唔到。

睇完之後我喺心裡暗暗同自己講,你一定要談呢樣嘅戀愛。兩個人都由心理了解對方,睇得到對方身上嘅光芒,互相鼓勵成就,甚至開始想像同未來嘅男朋友一齊喺鍾意嘅城市為夢想努力生活嘅畫面。要知道我16歲仲好投入於簡·奧斯汀刻畫嘅瑪麗蘇愛情故事入面,渴望未來會有一位達西先生出現,係百份百嘅純愛情腦,兩年能有呢種轉變都唔係易事。

嗰年我確實談咗戀愛,但我並唔鍾意嗰個男生,只不過係因為寂寞。慢慢嚟我似乎習慣咗一個人嘅生活,但唔太適應,偶爾仲會覺得有啲辛酸,所幸升學、考證嘅壓力一直伴隨緊我,亦都令我冇時間去多愁善感、無病呻吟。隨住心裡設定嘅目標越嚟越多,亦都越嚟越開始享受達到目標後嘅興奮同成就感,雖然冇體會到愛情,但我諗呢種感覺一定係唔遜於愛情嘅。

之後嘅幾年,我自己都重睇過幾次呢部戲。可能同個人經歷有關,嗰兩年每次重睇,心情都好複雜,覺得Mia同Seb似乎再努力少少就可以咗。呢次由戲院行出嚟,已經係凌晨,我心情出乎意料地平靜。呢次我嘅注意力落喺Mia之後嘅伴侶身上,原來呢啲無法釋懷嘅難過同遺憾只不過係我自己嘅解讀。Mia依然擁有一位懂她嘅“Seb”,堵車時會默契地開上另一條路,陪佢去體驗呢啲意外嘅驚喜,亦鍾意爵士樂,更重要嘅係,佢喺佢眼裡亦都發光。

直到今年25歲,我先開始真正享受一個人獨處嘅時間,學會同自己相處,足足過咗7年。我亦明白而家自由自在嘅日子已經令好多人羨慕咗,再多一個人未必會有而家咁快樂,但我仍然對愛情抱有期待。我希望另一半係我喺呢個世界上最親密嘅戀人,最好嘅朋友,彼此嘅心理醫生,最懂得影我嘅攝影師,一齊討論世界嘅夥伴。朋友話你太揀剔咗,活喺自己建造嘅夢境入面,理想化嘅人根本就唔存在。我唔信,慢慢嚟啦,我諗我已經做好準備,總有一日我會揾到呢束只為我而來嘅光。

raw-image



0會員
3內容數
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!
ShYLie的沙龍 的其他內容
去韓國點樣玩?快d收藏好啦
閱讀時間約 1 分鐘
你可能也想看
【伴侶關係:我們相”伴”且一人一半;我們結”侶”且攜手傳心】婚姻,從來就不是一件容易的事,在成為"伴侶"之前,我想需要先認知-"伴",我們都有一半的責任;"侶",我們都需要好好對話、溝通。伴侶關係跳的是雙人舞,每個狀態的發生都需要一起承接,找到還可以一起前進的方向。預備進到婚姻成為伴侶,在婚前做些準備與調整,一起討論成為怎樣的”我們”,使婚姻中的適應更順利。
Thumbnail
avatar
Betty C.
2022-09-22
2022 Steam新品節回顧-有什麼遊戲我們期待它變得更好?本次的2022年Steam新品節,本人就個人的喜好挑選了其中19款遊戲進行試玩,其中總結了幾款,我覺得遊玩上覺得遊戲可以更好,並且期待遊戲創作者持續開發優化他們的遊戲試玩版,有興趣的朋友也可以上遊戲的Steam頁面按下「新增願望清單」按鈕支持遊戲創作者喔! 即刻離職-離職人員適合遊玩
Thumbnail
avatar
Jelly Hsu 菜鳥遊戲家
2022-06-24
玩著電玩遊戲我學著內在的揚升這幾天破關了地平線西域禁地這款很棒又精美的遊戲 被感動的無以復加,不僅僅是因為遊戲的精彩,而是對玩遊戲這件事情,走到了一個內在的儲存點想記錄些甚麼
Thumbnail
avatar
米可
2022-05-03
夯劇魷魚遊戲-我怎覺得很普通?最近Neflix最熱門的電視劇,就是一種闖關的生存遊戲,講述的不外乎就是人性在面對生死時怎麼樣去應對,雖然我只看了一集(還用二倍速看完),但我覺得就沒有抓住我的眼球,所以就不想花時間再繼續往後看,類似的電影我比較喜歡今際之國的闖關者。
Thumbnail
avatar
人生修煉場
2021-09-25
盡量以文字信息或E-mail聯繫我,好嗎? 身為電話恐懼症的輕度患者,若不是非常緊急的事情,希望對方以E-mail或文字訊息通知我。
Thumbnail
avatar
如溫
2021-08-05
龔鵬程墨戲:我知魚之樂文人,雖先天下之憂而憂,卻也常遊藝自樂,筆墨為戲,不敢後天下之樂而樂。故墨戲一詞,盛於宋元,吳鎮《畫論》曰:「墨戲之作,蓋士大夫詞翰之餘,適一時之興趣。」 可是發揮墨戲精神,勒為專著則甚晚。到了晚清才有俞樾的《曲園墨戲》。 俞樾故居,在杭州西湖邊的,久成名勝;在蘇州的,近年才獲修繕,而寥落尚少人知
Thumbnail
avatar
龔鵬程大講堂
2021-03-10
小心,月台間隙_我的人生浪漫派17/03/2020,不多不少,是我獨自在星國生存的第一百天,這樣的我依然在學著適應異地,其中當然也包含這種完全反著記的日期寫法(台灣都是年/月/日)。 一群老朋友常以一段列車描述人生,只因途中有人上車、有人下車,我們無法控制他人的起點或終點,但能在共同享受的旅途中相互認識,也許在萍水相逢之下期
Thumbnail
avatar
呢樂
2020-03-17
十三、奇幻好戲─我是哪裡?這裡是誰?─場景佈置場景的功能可不光只是如此。當故事人物開始接觸場景,場景也將在讀者腦內逐一顯露;這就演變成我時常提醒的,將畫面帶入讀者的腦袋,讓他們產生想像。場景的魔術,就在於它將完整交代故事情境,使故事可以用更明確、更具沉浸性的方式灌輸到讀者的思緒。
Thumbnail
avatar
Moonrogu
2019-11-21
avatar
【輕輕吹,蒲公英飛】《快樂的孩子,分享快樂》
2016-12-30