A5和牛蓋飯太好食la

2024/01/11閱讀時間約 1 分鐘

喺日前嘅大阪之旅度,我有幸品嚐咗三碗A5和牛蓋飯,味道真係超正!呢一切都要多謝我嘅好友推薦我食呢啲和牛蓋飯,一睇到嗰蓋飯,我就知味道肯定一流!而且一次過可以試三款口味,真係太方便啦!

首先,我試咗海膽牛扒口味嘅和牛蓋飯。海膽嘅味道稍微有啲腥,但配上牛扒嘅鮮嫩口感,簡直美味到爆!口感軟綿綿,雪花般嘅油脂在口中融化,令人欲罷不能。

然後,我試咗生雞蛋拌牛肉口味嘅和牛蓋飯。呢個口味真係絕了!蛋黃顏色金黃誘人,味道濃厚無比!加啲醬油同牛肉攪拌喺一齊食,簡直係絕配!我一下子就食咗一碗!

最後,我仲試咗扇貝三文魚子拌牛肉口味嘅和牛蓋飯。呢個口味亦都好出色!扇貝鮮甜可口,配上三文魚子嘅獨特口感,令人回味無窮。我一直唔太鍾意三文魚子嘅味道,但今次竟然意外地覺得好好味!

呢三款口味A5和牛蓋飯真係各有千秋,每款口味都令人驚艷!我特別鍾意海膽牛扒口味,其次係生雞蛋拌牛肉口味,最後係扇貝三文魚子拌牛肉口味。呢個價格黎講真係物超所值啊!

呢間店實際上係一間燒烤店,但因為我係一個人去食嘢,所以只揀咗蓋飯同飲料。店址喺「梅田個室燒肉牛次郎初天神店」,位於大阪市北區曾根崎2丁目5-22日寶帕迪奧曾根崎1F。交通非常方便,可以搭巴士到梅田站然後步行8分鐘就到!營業時間係由下午3時半到晚上11時。

呢次用餐經歷真係超滿足啊!我強烈推薦俾所有愛好美食嘅朋友,無論你係燒烤控定係和牛蓋飯迷,呢度都能滿足你嘅味蕾!下次到大阪一定要再來光顧啊!

除咗美食之外,呢間店嘅裝潢亦都非常有特色。店內以暗色調為主,營造出一種溫馨而高級嘅氛圍。服務亦都非常周到,服務員非常熱情友好,令我感到宾至如歸。

總的來說,呢次喺大阪品嚐A5和牛蓋飯嘅經歷真係太棒了!我唔單止品嚐到美味嘅和牛蓋飯,仲感受到日本獨特嘅飲食文化。如果你亦都到大阪旅遊或出差,一定要抽空去試吓呢間店嘅A5和牛蓋飯啊!相信你亦都會被佢嘅美味所征服!

raw-image





留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!