Kygo & Ava Max - Whatever【英文歌曲翻譯】

2024/01/20閱讀時間約 5 分鐘


[Verse 1]

There's a space in my heart

心中有一片空虛

When it all comes crashing down

當一切崩潰時

Anytime I hear your name out in public

每當在公共場合聽到你的名字

There's a place that I go

我會陷入一種情緒的深處

Every time that you're in town

每次你在城裡時

It's just me and my knots in my stomach

只有我和胃裡纏繞的惆悵


[Pre-Chorus]

And it's true

而這是真的

It wasn't easy

這並非易事

Getting over you

走出你的陰影

But that's just what I had to do

但這是我必須做的


[Chorus]

Whatever, whatever

不論如何,不論如何

We were never good together

我們從未適合在一起

I'll be here and you stay there

我會在這裡,而你就待在那裡

Truth is, I never cared

事實是,我從未在乎

Whatever, whatever

不論如何,不論如何

Two years, that ain't forever

兩年而已,這不是永遠

I'll be here and you stay there

我會在這裡,而你就留在那裡

Won't see me cry no tears

你不會看到我流淚


[Post-Chorus]

Whatever, whatever

不論如何,不論如何

Won't see me cry no tears

不會看到我流淚

Whatever, whatever

不論如何,不論如何

Won't see me cry no tears

不會看到我流淚

Whatever, whatever

不論如何,不論如何

Won't see me cry no tears

不會看到我流淚

Whatever, whatever

不論如何,不論如何

Won't see me cry no tears

不會看到我流淚


[Verse 2]

Never mind, never mind

不要緊,不要緊

Feels like you were never mine

感覺就像你從未屬於我

Go lose myself in the arms of a stranger

我會迷失在一個陌生人的懷抱中

And yeah, it sucks, sometimes in love

有時候愛情很難

You try your best but it doesn't work out

當你盡力了,但事情沒有改變

But it don't matter either way, yeah, oh yeah

但無論如何,都無所謂,噢 是的


[Chorus]

Whatever, whatever

不論如何,不論如何

We were never good together

我們從未適合在一起

I'll be here and you stay there

我會在這裡,而你就待在那裡

Truth is, I never cared

事實是,我從未在乎

Whatever, whatever

不論如何,不論如何

Two years, that ain't forever (Oh yeah)

兩年而已,這不是永遠(噢 是的)

I'll be here and you stay there

我會在這裡,而你就留在那裡

Won't see me cry no tears

不會看到我流淚


[Post-Chorus]

Oh-ooh-oh-oh, oh-oh, ooh-oh (Won't see my cry no tears)

哦-噢-噢-噢,哦-哦,噢-噢(不會看到我流淚)

Oh-ooh-oh-oh, oh-oh, ooh-oh (Whatever, whatever)

哦-噢-噢-噢,哦-哦,噢-噢(不論如何,不論如何)

Oh-ooh-oh-oh, oh-oh, ooh-oh (Won't see my cry no tears)

哦-噢-噢-噢,哦-哦,噢-噢(不會看到我流淚)

Whatever, whatever

不論如何,不論如何

Won't see me cry no tears

不會看到我流淚

Whatever, whatever

不論如何,不論如何

Won't see me cry no tears

不會看到我流淚


[Chorus]

Whatever, whatever

不論如何,不論如何

We were never good together

我們從未適合在一起

I'll be here and you stay there

我會在這裡,而你就待在那裡

Truth is, I never cared

事實是,我從未在乎

Whatever, whatever

不論如何,不論如何

Two years, that ain't forever

兩年而已,這不是永遠

I'll be here and you stay there

我會在這裡,而你就留在那裡

Won't see me cry no tears

你不會看到我流淚

9會員
106內容數
不專業翻譯
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!