Conan Gray - Lonely Dancers【英文歌曲翻譯】

2024/02/10閱讀時間約 4 分鐘

[Chorus]

We're lonely dancers

我們是孤獨的舞者

Join me for the night

加入我,度過這一夜

We're lonely dancers, baby

我們是孤獨的舞者,寶貝

Dance with me so we don't cry

和我一起跳舞,使不再哭泣

We're lonely dancers

我們是孤獨的舞者

There's no need to hide

沒有必要隱藏

I know the answer, baby

我知道答案,寶貝

Dance with me so we don't cry

和我一起跳舞,讓我們不再哭泣


[Post-Chorus]

La-la-la-la-la, cry

啦啦啦啦啦,哭泣

La-la-la-la-la

啦啦啦啦啦


[Verse 1]

Your lover left you, broke up tonight

你的愛人離開了你,今晚分手了

My lover's busy kissin' other guys, oh

我的愛忙著和其他人親吻,哦

We're both alone now, tears in our eyes

我們現在都孤獨了,眼中含淚

I know the perfect way to waste our time

我知道浪費時間的完美方式


[Chorus]

We'rе lonely dancers

我們是孤獨的舞者

Join me for thе night

加入我,度過這一夜

We're lonely dancers, baby

我們是孤獨的舞者,寶貝

Dance with me so we don't cry

和我一起跳舞,使不再哭泣

We're lonely dancers

我們是孤獨的舞者

There's no need to hide

沒有必要隱藏

I know the answer, baby

我知道答案,寶貝

Dance with me so we don't cry

和我一起跳舞,使我們不再哭泣


[Post-Chorus]

Oh-oh-oh-oh, la-la-la-la-la, cry

哦-哦-哦-哦,啦啦啦啦啦,哭泣

Oh-oh-oh-oh, la-la-la-la-la

哦-哦-哦-哦,啦啦啦啦啦


[Bridge]

Wait, stop, forget that guy

等一下,停下來,忘記那個傢伙

He don't know love, I hope he dies

他不懂愛,我希望他死掉

Get (Get) back (Back) up (Up), we'll be alright

站起來,我們會好起來

Tonight, you're mine (Tonight, you're mine, tonight, you're mine)

今晚,你是我的


[Chorus]

We're lonely dancers

我們是孤獨的舞者

Join me for the night (Hey)

加入我,度過這一夜

We're lonely dancers, baby

我們是孤獨的舞者,寶貝

Dance with me so we don't cry

和我一起跳舞,讓我們不再哭泣

We're lonely dancers

我們是孤獨的舞者

There's no need to hide (Hide, oh)

沒有必要隱藏

I know the answer, baby

我知道答案,寶貝

Dance with me so we don't cry

和我一起跳舞,讓我們不再哭泣


[Post-Chorus]

Oh-oh-oh-oh, la-la-la-la-la, cry

哦-哦-哦-哦,啦啦啦啦啦,哭泣

Oh-oh-oh-oh, dance with me so we don't cry

哦-哦-哦-哦,和我一起跳舞,讓我們不再哭泣

Oh-oh-oh-oh, la-la-la-la-la, cry

哦-哦-哦-哦,啦啦啦啦啦,哭泣

Oh-oh-oh-oh, dance with me so we don't cry

哦-哦-哦-哦,和我一起跳舞,讓我們不再哭泣


9會員
124內容數
不專業翻譯
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!