Ariana Grande - bye【英文歌曲翻譯】

2024/03/10閱讀時間約 5 分鐘

[Intro]

Bye-bye

再見了

Boy, bye, hmm

男孩,再見,嗯

Hmm

Bye-bye

再見了

Boy, bye

男孩,再見

It's over, it's over, oh yeah

結束了,結束了,哦是


[Verse 1]

This ain't the first time I've been hostage to these tears

這不是我第一次被這些眼淚所困擾

I can't believe I'm finally movin' through my fears

我無法相信,我終於勇敢面對恐懼了

At least, I know how hard we tried, both you and me

至少,我知道我們是多麼努力,無論是你還是我

Didn't we? Didn't we?

我們不是嗎?我們不是嗎?


[Pre-Chorus]

So I grab my stuff

所以我拿起我的東西

Courtney just pulled up in the driveway

Courtney 剛剛停在了車道上

It's time

是時候了


[Chorus]

Bye-bye

再見了

Boy, bye

再見了

Bye-bye

再見了

It's over, it's over, oh yeah

結束了,結束了,哦是

Bye-bye

再見了

I'm takin' what's mine, yeah

我帶走屬於我的,是的

Bye-bye

再見了

It's over, it's over, oh yeah

結束了,結束了,哦是


[Verse 2]

You know? I'm stronger than I think

你知道嗎?我比我想像的要堅強

Usually, I'd join you on the floor, but this dance ain't for me

通常,我會跟你同一塊地板上跳舞,但是這支舞曲不適合我

Boy, just turn the music up

男孩,只是把音樂開大

Maybe, someday we'll look back with love

也許,總有一天我們會懷著愛回顧過去

Didn't think you'd lose me

沒想到你會失去我

Now it's just too late to choose me

現在選擇我已經太遲了


[Pre-Chorus]

So I grab my stuff

所以我拿起我的東西

Courtney just pulled up in the driveway

Courtney 剛剛停在了車道上

It's time (It's time)

是時候了(是時候了)


[Chorus]

Bye-bye

再見了

Boy, bye (Boy, bye)

男孩,再見(男孩,再見)

Bye-bye

再見了

It's over, it's over, oh yeah

結束了,結束了,哦是

Bye-bye

再見了

I'm takin' what's mine, yeah (Takin' what's mine)

我帶走屬於我的,是的(帶走屬於我的)

Bye-bye

再見了

It's over, it's over, oh yeah

結束了,結束了,哦是


[Bridge]

Now it's certainly bittersweet

現在,絕對是苦中帶甜的

This hook feels too hard to sing

這段歌詞感覺太難唱了

But it's better than repeat (Than repeat, than repeat, than repeat)

但這總比重複要好(比重複要好,比重複要好,比重複要好)

Ooh


[Chorus]

Bye-bye (Bye-bye)

再見了(再見了)

Boy, bye (Boy, bye)

再見了(再見了)

Bye-bye

再見了

It's over, it's over, oh yeah (Bye)

結束了,結束了,哦是(再見)

Bye-bye (Bye-bye)

再見了(再見了)

I'm takin' what's mine, yeah (Takin' what's mine, ooh)

我帶走屬於我的,是的(帶走屬於我的,哦)

Bye-bye

結束了,結束了

It's over, it's over, oh yeah (Ooh)

結束了,結束了,哦是(哦)

Bye-bye (Bye-bye)

再見了(再見了)

Boy, bye

男孩,再見

Bye-bye

再見了

It's over, it's over, oh yeah (It's over, baby)

結束了,結束了,哦是(結束了,寶貝)

Bye-bye (Bye-bye)

再見了(再見了)

I'm takin' what's mine, yeah (I'm takin' what's mine)

我帶走屬於我的,是的(我帶走屬於我的)

Bye-bye

再見了

It's over, it's over, oh yeah

結束了,結束了,哦是

8會員
124內容數
不專業翻譯
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!