Ariana Grande - imperfect for you【英文歌曲翻譯】

2024/03/15閱讀時間約 5 分鐘

[Verse 1]

My boy, come take my hand

我的男孩,來牽我的手吧

Throw your guitar and your clothes in the back seat

把你的吉他和衣服丟到後座

My love, they don't understand

我的愛,他們不理解

But I'll hold your hurt in the box here beside me

但我會把你的痛苦,留在我旁邊的盒子裡


[Pre-Chorus]

How could we know

我們怎麼知道

We'd rearrange all the cosmos, mmm?

我們會改編所有的宇宙,嗯?

We crashed and we burned

我們經歷了失敗和挫折

Now I just can't go where you don't go

現在我只想去你所去的地方


[Chorus]

And usually I'm

通常我是

Fucked up, anxious, too much

混亂、焦慮、太多問題

But I'll love you like you need me to

但我會像你需要的那樣愛你

Imperfect for you

對你我是不完美的

Messy, completely distressed

混亂、滿是困擾

But I'm not like that since I met you

但自從遇到你後我不再如此

Imperfect for you

對你我是不完美的


[Verse 2]

Let's go tonight

讓我們今晚出去吧

'Causе there's just a few sеconds left 'til tomorrow

因為距離明天只有幾秒鐘了

We have all that we need

我們擁有所需的一切

Let's leave our baggage and wine at the table (Ooh), mmm

讓我們把行李和酒留在桌子上,嗯


[Pre-Chorus]

How could we know

我們怎麼知道

That this was a happy disaster, mmm? (Happy disaster, mmm)

這是一場幸福的災難,嗯? (幸福的災難,嗯?)

I'm glad we crashed and burned (We crashed and burned)

我很高興我們經歷了失敗和挫折 (失敗和挫折)

I'll never forget when you told me

我永遠忘記你告訴我的那個時刻


[Chorus]

You said, "Usually I'm

你說,通常我是

Fucked up, anxious, too much"

混亂、焦慮、太多問題

But I'll love you like you need me to

但我會像你需要的那樣愛你

Imperfect for you

對你我是不完美的

Messy, completely distressed

混亂、滿是困擾

But I'm not like that since I met you, mmm

但自從遇到你後我不再如此,嗯


[Pre-Chorus]

How could we know

我們怎麼知道

We'd make the bad stuff delightful, mmm?

我們把不好的事變得愉快,嗯?

I'm glad we crashed and burned

我很高興我們經歷了失敗和挫折

I know we'll be there for each other

我知道我們會互相扶持


[Chorus]

When we're feelin'

當我們感到

Fucked up, anxious, too much

混亂、焦慮、太多問題

But I'll love you like you need me to

但我會像你需要的那樣愛你

Imperfect for you

對你我是不完美的

Messy, completely distressed

混亂、滿是困擾

But I'm not like that since I met you

但自從遇到你後我不再如此

Imperfect for you

對你我是不完美的


[Outro]

Fucked up, anxious, too much

混亂、焦慮、太多問題

Like you need me to

就像你需要的那樣

Imperfect for you

對你我是不完美的

Messy, completely distressed

混亂、滿是困擾

Not like that since I met you

自從遇見你後就不再如此

Imperfect for you

對你我是不完美的


9會員
106內容數
不專業翻譯
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!