Ariana Grande - the boy is mine 【英文歌曲翻譯】

2024/03/13閱讀時間約 5 分鐘

[Verse 1]

How can it be? You and me

我們怎麼會成為這樣?你和我

Might be meant to be, can't unsee it

也許是命中註定,無法忘記

But I don't wanna cause no scene

但我不想引起任何場面

I'm usually so unproblematic

我通常都很不惹事

So independent

非常獨立

Tell me why

告訴我為什麼

'Cause the boy is mine, mine

因為這個男孩是我的,我的


[Pre-Chorus]

Somethin' about him is made for somebody like me

他身上的某些特質,是為像了我這樣的人而生的

Baby, come over, come over (Oh my)

寶貝,過來吧,過來吧 (哦,我的天)

And God knows I'm tryin'

上帝知道我在努力

But there's just no use in denying

卻拒絕否認是毫無意義的


[Chorus]

The boy is mine

這個男孩是我的

I can't wait to try him

我等不及想要嘗試他

Let-let's get intertwined

讓我們糾纏在一起

The stars, they aligned

星星都排列好了

The boy is minе

這個男孩是我的

Watch me take my time

看我慢慢來

I can't bеlieve my mind

我無法相信我的頭腦

The boy is divine

這個男孩是非凡的

The boy is mine

這個男孩是我的


[Verse 2]

Please know this ain't what I planned for

請明白這不是我計劃中的事情

Probably wouldn't bet a dime or my life on

我大概不會用我的人生或一枚硬幣去打賭

There's gotta be a reason why

這一定有什麼原因

My girls, they always come through in a sticky situation

我的女孩們總是在緊急情況下挺身而出

Say it's fine (It's fine)

說一切都好 (都好)

Happens all the time-ime

這種事情經常發生


[Pre-Chorus]

Somethin' about him is made for somebody like me

他身上的某些特質,是為像了我這樣的人而生的

Baby, come over, come over (Oh my)

寶貝,過來吧,過來吧 (哦,我的天)

And God knows I'm tryin'

上帝知道我在努力

But there's just no use in denying

卻拒絕否認是毫無意義的


[Chorus]

The boy is mine

這個男孩是我的

I can't wait to try him

我等不及想要嘗試他

Let-let's get intertwined

讓我們糾纏在一起

The stars, they aligned

星星都排列好了

The boy is mine

這個男孩是我的

Watch me take my time

看我慢慢來

I can't believe my mind

我無法相信我的頭腦

The boy is divine

這個男孩是非凡的

The boy is mine

這個男孩是我的


[Bridge]

And I know it's simply meant to be

我知道這只是命中註定

And I, I take full accountability for all these years

我,我對這些年來的一切負有全部責任

Promise you I'm not usually

我保證,我通常不會

Like this, shit, it's like news to me, to me

像這樣,該死,對我來說真是新鮮事

But I can't ignore my heart, boy

但我無法忽視我的心,男孩


[Chorus]

The boy is mine (Oh)

這個男孩是我的 (哦)

I can't wait to try him

我等不及想要嘗試他

Let-let's get intertwined

讓我們糾纏在一起

The stars, they aligned

星星都排列好了

The boy is mine

這個男孩是我的

Watch me take my time

看我慢慢來

I can't believe my mind

我無法相信我的頭腦

The boy is divine

這個男孩是非凡的

The boy is mine

這個男孩是我的

9會員
124內容數
不專業翻譯
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!