March 27

閱讀時間約 3 分鐘
【作者】Eileen Caddy
【翻譯】熊倩涵
【編輯】顏士寶
  Peace be unto you. To be at one with Me is to be at peace, for peace starts deep within the soul and then reflects itself without. Then when you have found inner peace and stability, you can go anywhere and withstand anything. You can even walk in the valley of the shadow of death and fear nothing, for with that inner peace comes serenity and tranquillity which nothing and no one can disturb or destroy. As you recognise and accept your true relationship with Me, and do it as simply as a child without any complications, so will your whole life be filled with joy and thanksgiving. Then no fear can enter, and you will appear to live a charmed life, and to be fully protected, for where there is no fear, there is full protection. It is fear that opens the door to danger and leaves you vulnerable. Therefore banish fear, let My peace and love infill and enfold you, and give eternal thanks.
  願我得寧靜。與上天合一就是處於寧靜,因寧靜從靈魂的內在深處開始,然後在外在體現出它自己。然後,當我找到了內在的寧靜與穩定,我就可以去任何地方承受住任何事情。我甚至可以在死亡的陰暗峽谷中行走同時感到無懼,因隨著內在寧靜而來的是從容與安寧,沒有人或事可以干擾或毀滅它們。
  當我認識並接納我與上天之間真實的關係,並且像一個單純的小孩沒有任何複雜地那樣做,我的整個生命都會因此充滿喜悅與感恩。然後就沒有恐懼可以進入,我會呈現出過著愉快的生活,而且會被全然地保護,因在沒有恐懼的地方,有著全然的保護。是恐懼打開了通向危險的大門,將我留在脆弱之中。因此驅逐恐懼,讓上天的平靜與愛包圍我、充滿我,並獻上永久的感恩。
為什麼會看到廣告
14會員
632內容數
邀請台灣、香港、中國三地的朋友,分享自己的生命故事。雖然都是華人,但有著不同性別、不同性傾向、不同成長經歷。但都符合一些人性原則:「每個生命,都是獨特、珍貴、美好的」、「生命的傷口,也是生命的窗口」、「真實自我,幸福人生」。期許通過「生命陪伴生命、生命感動生命、生命影響生命」的方式一起生命學習成長。
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!
屘寶的沙龍 的其他內容
March 21
閱讀時間約 3 分鐘
March 22
閱讀時間約 2 分鐘
March 23
閱讀時間約 2 分鐘
March 24
閱讀時間約 3 分鐘
March 25
閱讀時間約 3 分鐘
March 26
閱讀時間約 3 分鐘