當首爾仍是叫漢城的那些年(肆拾陸)

2021/01/05閱讀時間約 9 分鐘
Our smile doesn’t mask our sorrow,
and goodness needs no sacrifice.
The pity we give to nonlovers
is even more than they deserve.

星期六早上,狎鷗亭洞,Chloe 屋企樓下。
萬般帶不走,唯有鑊隨身。
我打俾 Chloe,話佢聽我喺佢樓下,叫佢落嚟;係時候拆第一隻鑊。
Chloe 琴晚嘅說話,我係理解嘅,我完全感受到佢嘅低落同氣餒。只不過,如果因為咁,而要同我分手、讓返我俾 Colette,呢個完全唔似係佢嘅所為。再加上佢嘅 passive-aggressive 性格,我覺得,其實佢係唔開心,有少少情緒發作,先至會咁講。
但係唔可以怪佢,俾著其他女仔,可能已經砂煲罌罉杯碗碟乜都掟晒。始終,佢年紀都仲細,雖然我都唔大得過佢好多。我諗,𠱁吓佢應該會冇事。
十分鐘後,Chloe 落到嚟。素顏、眼腫腫兼少少黑眼圈,好明顯成晚冇瞓過,同埋唔知佢喊咗幾耐。睇見佢咁,我當然心疼。
一物治一物,呢條女係個天整嚟收我嘅私家金剛圈。
佢行到我前面,頭耷耷,好似一個犯咗校規嘅細路女咁,唔敢直望我。
呢個時候,我覺得𠱁還𠱁,都要俾少少教訓佢,少少啲啲咁多啦;其實我份人好心軟,唔捨得對佢惡。
「你係咪真係咁想我同 Colette 喺返埋一齊?」我問佢,語氣冷淡。
「咁你哋先係合襯嘅一對嘛……」佢頭耷耷、細細聲咁講。坦白講,淨係呢個 look 我心都軟晒。
「咁係喇喎,我同你講完,就同佢復合喇。」收我還收我,點都拋吓佢先。
佢抬高少少頭、皺住眉、星星眼加扁嘴望住我,眼又開始紅,輕輕咁擰頭。
「咁你都講到出口啦,我仲可以點喎?」其實我係忍緊笑咁講,好彩佢唔覺。
佢輕輕撲埋我身、攬住我,然後講咗句:「안돼요 !」即係唔好咁解。
「咁仲讓唔讓返我俾 Colette 呀?」我問佢,語氣好溫和嘅。
佢望住我,擰一檸頭;然後佢話:「但係我都照顧唔到你……」
「我係男人,乜唔係應該係我照顧你嘅咩?」我反問佢;突然覺得自己好 man 同好型。
佢攬住我,伏喺我膊頭,又開始喊。我輕輕抹咗佢啲眼淚,錫咗佢額頭一啖,同佢講:「唔好再喊喇,喊得多唔靚女㗎;你知我唔鍾意你喊㗎。」
「我肯為你喊,真係好浪漫㗎。」佢收起眼淚,破涕為笑。
「Alan,」Chloe 收起佢嘅又喊又笑,好正經咁講。「可唔可以應承我,以後唔好同人打交?」
「我都唔想打交,但係人哋對你動粗的話,我冇得選擇。」我答佢。
「我明,但係應承我,盡量唔好同人打交,好唔好?」佢好認真咁望住我。
我點頭應承佢。
「不過咁,」佢流露返佢一貫嘅百厭樣。「如果都係打得咁型的話,間唔中打吓又唔受傷,都……ok 嘅……」
睇怕都係時候買返幾本《黑豹列傳》惡補吓啲招式……
「銀美,」我學佢語氣講嘢。「你都可唔可以應承我,第時喺呢類場合,盡量唔好亂講粗口,好唔好?」
Chloe kit 一聲笑咗出嚟,佢答;「咁我驚到亂晒,控制唔到嘛!」
呢個時候,喺我哋背後,突然響起把女人聲:「소미 !」(小美!)
Chloe 聽到,突然彈開,講咗句:「엄마 !」(媽!)
我轉身望一望,見到一個中年嘅 Chloe,冇咁高、但同樣係瓜子面、希臘鼻。
原來係 Chloe 媽媽;而家我好肯定,Chloe 冇整過容(一係兩母女一齊去整容 — 呢句係代嗰啲見人靚就話人整容嘅港女講嘅)。
Chloe 行咗埋去阿媽身邊,用韓文介紹我。
「안녕하십니까 !」我同伯母好 formal 咁打咗個招呼,鞠一鞠躬。
「안녕하세요 !」伯母還禮,嚟咗個日式鞠躬。從伯母嘅舉止可以睇得出,Chloe 屋企家教好嚴。
Chloe 同阿媽再傾咗幾句,伯母就向我嚟多個鞠躬,講咗句:「안녕히 계세요 !」(再見!)之後就盈盈轉身上咗樓。
好 elegant 囉!我眼前呢個妹妹仔如果似佢阿媽多啲就好喇。
Chloe 見阿媽走咗,向住我伸脷做咗個鬼臉,同我講:「你死呀你!整喊人哋個寶貝女,小公主嚟㗎!人哋第日唔肯嫁個女俾你呀!」
「嘩,你咁快就諗住嫁俾我㗎喇?我有話過娶你咩?」既然佢冇乜事,就唔怕同佢玩吓。
「你就想我嫁俾你呀!發吓夢先啦你,蠢蛋!」佢面紅紅哋、一路講一路打我。
「小美……」呢個小美應該唔識填廣東詞。
「我乳名嚟㗎,喺咪好可愛呢?」眼腫腫嘅小美,終於見返笑容。「안녕하십니까 ?哥哥你想巴結伯母呀?」
「咁佢係你媽媽吖嘛,梗係要客氣啲啦!」
「안녕하십니까 !哈哈!不如你認真啲諗吓,點樣巴結佢個女吖!」
「佢個女冧我冧到三魂唔見七魄,唔使巴結啦!」
「죽을래 !係你見到我暈晒浪先㗎!」
「小美蠢蛋,俾你撞到暈同見到你暈晒浪係兩回事嚟㗎!」
「我唔理,係你見到我暈晒浪先㗎!」
一場小風波就咁化解咗。
Well,半場小風波;仲有隻Le Creuset(法國鑊)我未知點拆。

And when we sleep
we dream of parting.
But it’s a good dream,
since we wake up from it.
Chloe 對眼好似雞蛋咁腫,成條金魚咁,大家都冇乜意欲行街;於是我哋返咗入高陽。
返到宿舍,食完晏,諗住坐一陣然後去租帶睇。點知坐咗冇耐,Chloe 已經喺我心口瞓著咗。折騰咗差唔多一日一夜,其實佢真係好攰喇。
表面上,我哋好似為咗件無無謂謂嘅事,鬧咗一場小風波;但係實際上,我覺得,經過呢件事,我哋嘅感情會更進一步。
對於 Chloe 而言,佢個男朋友喺佢有危險嘅時候,不顧一切為佢出手,「一個為你甘去蹈火海的人」;雖然同 Colette 嘅對話,令佢自我形象低落,但我相信,時間可以沖淡一切。
對於我而言,我個女朋友,為咗我,喊住咁去求第二個女人,淨係咁已經乜都夠。
或者 Colette 講得啱,如果 Chloe 喺我哋結咗婚之後先出現,坦白講,我真係唔敢擔保,我會守得住。唔知點解,我對 Chloe,好似完全冇免疫力咁,無論佢做啲咩出嚟,喺我眼中,都係值得欣賞嘅。未識佢之前,我從來都唔係咁嘅人;對於女人,我一直都把持得好好。如果唔係,之前嗰六年,又點會無風無浪?
可能呢啲先係真正嘅緣份啩;人同人之間嘅化學作用,真係好難解釋。
就係咁,我諗吓諗吓,不知不覺間瞓著咗。唔知過咗幾耐,我俾手機震醒咗,有 SMS。
你哋冇估錯,我隻 Le Creuset 主動搵我。美東時間半夜三更,唔使問,佢都瞓唔著。
Le Creuset,唔係,Colette send 咗個短訊俾我:「對唔住,我之前語氣好差,PMS 發作,我冇心㗎。」
做女人真幸福,萬大事「姨媽到」三個字都解決到。我從未見過,呢個地球上有任何嘢係「姨媽到」解釋唔到嘅。繼「搵食啫」、「犯法呀」、「我想㗎」之後,「姨媽到」應該可以位列人生第四大矛盾。兄弟們,我哋唔恨得咁多㗎喇。
但係講真,就算 Colette 唔賴 PMS,就算佢兜口兜面同我講「我係咁㗎喇,吹咩」,我又點會怪得佢落喎,我哋咩關係先得㗎。
「你同我,唔需要講對唔住。」我覆返佢。
我望住 Colette send 俾我嘅 SMS,我再望一望喺我心口安睡嘅 Chloe,我問自己:我算唔算係個多情嘅人?

星期一,照常上課返工。
「聽聞你好打得喎,」惠晶主動幫我沖埋咖啡,仲拎埋入嚟俾我。落咗街報警嘅佢,錯過咗精彩嘅一幕。「雖然你係救嗰個女人,但我都覺得你好型呀!」
嗰個女人……睇嚟 Chloe 又有新名喇。
「惠晶,點解你好似咁唔鍾意 Alan 個女朋友嘅?」坐喺我對面嘅 Kirsty 忍唔住問佢。
「佢搶人男朋友,仲成日激我呀!」惠晶憤憤不平。
「件事唔係好似你想像咁㗎,閔小姐。」我一直都想幫 Chloe 平反。
「算啦,我老喇,唔明你哋啲年輕人男女關係。」Kirsty 從來唔會太深入八卦我哋啲私事。
「Alan,你冇事吖嘛?」Esther 返到嚟,袋都未放低就嚟問候我。「嗰日唔該晒你,打發咗嗰啲人;警方嗰面冇咩麻煩嘛?」
「冇事喇,小意思啫,希望冇帶俾你太大麻煩。」失禮;其實我都唔係全心幫你,係個收數佬買板唔知埞,自薦做拳靶啫。
「冇麻煩,玻璃門有保險賠,其他嘢可以慢慢搞返掂;最緊要大家冇事。」Esther 其實係個好老細。
後來 Sophie 話俾我知,Esther 筆巨債,由 Jenny 個爸爸,同另外兩位教友,向銀行擔保;銀行見有航空公司高層為 Esther 出面,於是俾佢攤長個年期,長命債長命還。講到尾,銀行搞咁多嘢,都係為錢啫。至於嗰筆貴利,好似都話傾到分期,截晒釘咁還,唔驚利疊利滾雪球咁滾落去。
1998 年嘅南韓,其實都係亂世;好似 Esther 呢類 case,害死咗唔少人。佢能夠喺冇乜損傷之下解決到問題,其實都係運。
(待續)
為什麼會看到廣告
IF
IF
Medium 累積超過一百萬 claps 嘅廣東話作者。小說 《當首爾仍是叫漢城的那些年》系列、《北角演義》、《初雪》、《中環遊戲》作者。https://medium.com/@herrfung 、 https://t.me/ifpush
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!