當首爾仍是叫漢城的那些年(陸拾壹)

2021/02/26閱讀時間約 9 分鐘

看著看著你來來去去 彷似彷似彩雲散聚

「人生猶如一齣戲,呢齣戲究竟係喜劇、悲劇、Cult 片、名著定爛片都係未知之數,唯一相同嘅係,無論你呢齣係好戲定爛片,每個人自己嗰齣戲,都會有一場至數場好難演嘅分手戲。」
言猶在耳,我同 Colette,即將又再演出一幕分手戲;今次再加多一個女主角 Chloe,呢齣分手戲,今次變咗群戲。
冇變嘅係,我哋仍然要為呢齣分手戲,落力演出。

星期五,金浦空港離境大堂。
一個星期前,同一幢建築物入面,我衷心盼望 Colette 班機 delay 甚至取消;一個星期後嘅今日,我仍然懷著相同嘅期盼,希望佢班機 delay 甚至取消。期望一樣,但理由完全相反:我唔捨得佢走。
人都係犯賤嘅動物。
「姐姐呀,」Chloe 望住離境航班告示牌嘆氣。「如果你班機 delay 或者取消就好喇……」
有時我覺得,Chloe 同我有啲心靈相通;佢唔只一次,一開口就講出我嘅心聲。
「傻妹嚟㗎,」Colette 安慰佢。「你同你隻大蠢蛋,可以過嚟探我㗎!」
「你使唔使加個大字落去呀?」搞氣氛掩飾係我嘅強項。
「唔加個大字,反映唔到現實呀,大蠢蛋!」Colette 望住我,從佢嘅眼神睇得出,佢明白我嘅用意。
「呀!」Chloe 突然大叫。「我哋掛住買衫買化妝品,冇幫你買傳統手信呀!」
「唔緊要啦,」Colette 答。「都係俾同事啫,咪側側膊當冇件事囉!」
「唔得,呢次係你第一份工第一次放假出國呀,點都要有少少表示嘅;」Chloe 世故起嚟,比任何人都更世故。「你自己都要食㗎,唔係點算嚟過韓國喎!你等我一陣,我去買。」
「我哋一齊去啦!」我提議。
「唔好,你同姐姐留喺度。」Chloe 好認真咁答。「你哋兩個呢個星期都冇好好咁傾過,你哋傾吓啦,我好快返。」然後佢攞住手袋就行咗去。
「大蠢蛋,」Colette 望住 Chloe 嘅背影,同我講。「你知唔知你係個好幸福嘅人呀?你一啲都配 Chloe 唔起呀!」
「我知,」其實我點會唔知。「我諗你都冇乜說話好講啦。」
「雖然我同你分手,同佢冇直接關係,」Colette 感嘆。「但我真係心服口服,我自問唔可以為你付出咁多;我係男人的話,我都揀佢。」
「你真係要對佢好啲呀,」佢繼續講。「你都唔細喇,係時候諗吓,同 Chloe settle down,組織個小家庭喇。就算你話我出賣妹妹,我都要講㗎喇:佢其實好想同你結婚㗎!韓國習俗,你應該比我清楚,佢到咗適婚年齡㗎喇。」
「我知,」好多嘢,我有眼睇嘅。「放心啦,我有準備㗎!我唔會拖佢!」
我前度女友苦心勸告我快啲娶我現任女友。坦白講,我覺得呢段對話好唔真實。問題係,一段咁唔真實嘅對話,竟然真真實實咁出自我哋兩個把口;人生嘅嘢,有時真係估佢唔到。
如是者我哋再傾多一陣,Chloe 就拎住袋手信返咗嚟。
「有米糕、米通、紫菜、人參糖,仲有啲其他嘢,應該夠㗎喇!但係你唔好喺飛機上面食晒佢喎,嘻嘻!」Chloe 笑住遞咗個袋俾 Colette。
「多謝妹妹!」Colette 上前攬住 Chloe。「識到你,我真係好開心呀,妹妹!」講到最後,Colette 開始啞咽。
「我都係呀,姐姐!」向來眼淺嘅 Chloe,當然忍唔住喊。「如果我哋可以喺同一個地方生活,日日見面就好喇……」
見到佢兩個咁,其實我都有啲感觸。喺呢個越嚟越不知所謂世界上,好似佢兩個咁純真嘅友情,真係買少見少。
「你都係呀,大蠢蛋,Babe;」Colette 抹完眼淚後,轉身攬住我,喺我耳邊細細聲講。「好好照顧自己。你永遠都係我嘅初戀情人!以後要好好照顧我妹妹,快啲請我飲你哋嘅喜酒!」
「放心啦,初戀情人,我會好好愛惜佢;你都要保重。」唔知點解,呢場分手戲特別傷感。
俗塵渺渺 天意茫茫 將你共我分開
斷腸字點點 風雨聲連連 似是故人來
Colette 入咗閘後,我同 Chloe 去咗一個可以睇到飛機起飛嘅位置;佢話要睇住 Colette 班機起飛。
「蠢蛋呀,」Chloe 望住跑道同我傾偈。「如果唔係我嘅出現,你估你同 Colette 仲會唔會繼續一齊?」
「我真係唔知。呢啲嘢,冇人話得埋;」我笑一笑望住佢。「你唔係又想同我講,你要讓返我俾 Colette 吖嘛?」
「傻啦,」Chloe 好認真咁答我。「呢啲嘢,邊有得讓嚟讓去㗎!」
講完後,佢回復一貫嘅百厭神態,攬住我話:「你諗都唔好諗呀!你而家係我㗎!你唔使指意可以離開我呀!邊個都冇得讓呀!」
喺金浦空港嘅某個角落,我同 Chloe 就係咁互相擁抱,目送 Colette 嘅航機起飛。
看著看著你來來去去
彷似彷似彩雲散聚
哪日才可 哪日才許
再共你相遇

Colette 離開之後,日子回復平靜。漢城嘅氣溫,喺四五月左右開始上升,初夏將臨。
其實又唔係非常平靜,因為我哋亦要開始,幫 Ricky 同美恩籌備婚禮。由於美恩嘅不快往事,同埋 Ricky 係外國人嘅關係,女家方面完全冇人理會佢哋嘅婚事;所以我同 Chloe 責任特別大。
因為喺男女家都冇人幫手嘅情況之下,成件事就係得我哋四個人去搞。所以差唔多每個週末,我地都要去做好多準備功夫。
(按:其實喺韓國,婚禮係可以非常省時方便嘅,但按下暫不表;追落去你哋會知㗎喇。)
除此之外,Colette 臨走時對我嘅囑咐,一直都喺我腦海中不斷重複出現。我都係時候要開始考慮,我應該點樣同 Chloe 進入人生嘅另一階段 — 結婚。

1999 年 6 月 15 日中午,高陽市宿舍。
我同 Chloe 喺宿舍一邊食飯,一邊睇報紙同電視。
由於幼稚園班嘅人數增加到成廿人,我同新任幼稚園班主任 Kirsty 都踢晒腳。Esther 於是決定開多個職位,佢請咗 Chloe 做助教。
Chloe 嘅人工雖然冇我哋咁高,但係總算比佢喺延世做大打雜好得多。就係咁,我哋又多咗個同事嘅身份。
「蠢蛋你睇緊乜呀?」Chloe 一手掹咗我嗰份娛樂版,內有某韓星性感泳衣照。「哦~~睇女呀!仲要咁大波𠻹!你好鍾意大波咩?家陣我好失禮你呀~吓?哼!」
「唔係呀,」我當然要兜啦。「啱啱揭到,都未睇你就攞咗喇!」
「哼!」Chloe 嬌嗔。「你繼續睇你嘅大波妹啦,你今晚唔好掂我呀!我冇人哋咁大波呀!咸濕佬!」
正當我哋繼續耍花槍吵吵鬧鬧之際,新聞報告嘅音樂吸引咗我哋嘅注意力。
「蠢蛋呀,唔好玩住喇;」Chloe 拍一拍我,然後指住電視。「빨갱이…… 佢哋真係打起上嚟喇!」
我留心一睇,原來今朝,南北韓喺黃海延坪島附近嘅分界線打起上嚟;報導仲話係自韓戰以來,南北最大規模嘅正規武裝衝突。
呢件事,我諗喺香港應該冇乜人會留意;但係當時喺韓國,當然係頭等大事,尤其是我哋工作嘅高陽市,同所謂嘅「共同警備區」(JSA)其實唔遠;有乜依郁,整個一山嘅幾十萬市民,走都走唔切。

同日晚上,馬頭一洞某路邊大排擋。
聽咗成日新聞,我同 Chloe 都冇晒心機,所以求其搵個地方食啲嘢,然後準備返漢城。
食完飯行緊去攞車嘅途中,我喺路邊嘅士多買煙。喺等緊找錢嗰陣,突然聽到隱約嘅「池」一聲,就好似煙花發射嘅聲音。
我同 Chloe 下意識抬頭一望,見到天空高掛住一個照明彈。
「死啦,會唔會真係打到嚟喇?」Chloe 個樣有啲擔心。
呢個時候,士多老闆娘婆婆出到嚟找錢俾我,亦都隨住我哋嘅視線望上天空。
「哦,照明彈呀,好少事啫!間唔中佢哋就會放吓㗎啦!」婆婆氣定神閒,好明顯見慣大龍鳳、食慣大茶飯。
「但係今日佢哋喺黃海打起上嚟喎……」Chloe 有啲似自言自語。
「唔使驚喎,小妹妹;」婆婆笑笑口望住 Chloe。「要打,打咗幾十年啦!邊使等今日呢!」
Chloe 定過神後,鬼主意又嚟:「哥哥,跟我嚟吖!」
佢拖住我,我哋一路向照明彈嘅方向跑過去。大約跑咗二百米,到咗通往自由路嘅白馬路,我哋喺一個公園停低。
「我哋不如喺呢度,數吓佢哋發射咗幾多個照明彈囉!」Chloe 表現得好興奮。
「好呀!」坦白講,我都未試過玩啲咁嘢。
我同 Chloe 坐咗喺公園嘅長櫈,望住自由路方向,數緊照明彈。
「第八個喇!你睇唔睇到呀?」佢問我。
「睇到。」我答。當時我個心諗緊,其實浪漫同戇鳩,真係一線之隔。如果北韓真係大舉南侵,我同 Chloe 就好似科幻片嘅第一個犧牲者咁,做咗砲灰都唔知乜事。
我大驚小怪?請勿忘記,第一次世界大戰嘅起因,都只不過係因為一條憤青開咗幾鎗咋。
「蠢蛋呀,」Chloe 背靠住我,一邊睇一邊講。「如果真係打仗,咁我同你點算呀?」
「我係美國僑民,撤僑嗰陣,你咪同我一齊走囉。」呢個答案好正路吖。
「如果我哋喺走難嗰陣失散咗呢?」佢再問。
「用繩綁住你又好,用手扣鎖住你都好,你認為我會俾你離開我身邊超過兩呎咩?」我講嗰陣捉住佢對手。
「你有冇睇過《薩拉熱窩的羅密歐與茱麗葉》呢套片呀?」佢側一側頭,眼尾睄住我。
「有。」係套記錄片,唔係鄭秀文首歌吖嘛。
「如果我哋好似佢哋咁,咁點算呀?」Chloe 擰轉頭好認真咁望住我。
「如果係咁,我哋總算死埋一齊,都冇乜遺憾啦。」我好認真咁答佢。
「蠢蛋呀,」佢轉返身背靠住我,反手摸我塊面。「同我一齊咁耐,你終於俾我影響到,浪漫咗少少喇!嘻嘻!」
「不過咁,」佢好溫柔咁繼續講。「如果下次再俾我發現你睇大波妹的話,你一個月唔好掂我。」
一個月?不如我去打韓戰算喇。
縱各有信仰 混亂大地上 戰鬥要把各樣民族劃開
他跟她始終從沒更改立場 永遠共勇敢的理想唱這歌
戀 情懷做依靠 沿途甜或酸 仍然互相緊靠
戀 從無要分宗教 無民族爭拗 常寧願一生至死都與你戀
(待續)
In the memory of Admira Ismić and Boško Brkić.
為什麼會看到廣告
IF
IF
Medium 累積超過一百萬 claps 嘅廣東話作者。小說 《當首爾仍是叫漢城的那些年》系列、《北角演義》、《初雪》、《中環遊戲》作者。https://medium.com/@herrfung 、 https://t.me/ifpush
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!